Ralio organizatoriai užsimojo sportininkus šiek tiek prablaškyti ir surengė jiems „benzingalvio testą“ – paprašė vien pauosčius atspėti, kuriame pusės litro talpos stiklainyje koks skystis teliuškuoja. Į penkis indus buvo pripilta „Ecto 95“ benzino bei dyzelino iš „Viada“ degalinės, limonado „Kriaušytė“, maisto gamybai naudojamo marinato „Bajoriškas“ ir dar viena porcija A95 benzino iš Kelmėje esančios „Agrotech“ degalinės.
Pirmasis narplioti užduotį ėmęsis Vytautas Švedas pakankamai greitai išsiaiškino kas yra kas, suklysdamas tik su paskutiniuoju benzino mėginiu – pavadino jį „bioetanoliu“, tačiau neprašovė vertindamas limonado aromatą.
Benediktas Vanagas žengė dar toliau – pasiūlė vien pagal kvapą ir spalvą (visi skysčiai, išskyrus acto pagrindu paruoštą marinatą, buvo itin panašūs) nustatyti, kokio oktaninio skaičiaus degalai dalyvauja žaidime. Ir iš tiesų, visi svarbiausi jo atsakymai buvo teisingi, tik „Kriaušytę“ kažkodėl pakrikštijo „Tarchūnu“.
Vaidotas Žala nepataikė su vienu atsakymu – „Bajorišką“ marinatą pavadino „aliejum“, tačiau labai greitai identifikavo pagrindines degalų rūšis.
Kitas favoritas – Giedrius Notkus suklydo kiek rimčiau – dyzeliną palaikė stabdžių skysčiu. Linas Vaškys savo ruožtu įstrigo bandydamas prisiminti, koks produktas dažniausiai naudojamas ruošiant marinatą, o A95 benziną taip pat pavadino bioetanoliu.
Vieni pagrindinių favoritų švęsti pergales L9 bei standartinių BMW klasėje L10 – Justas Tamašauskas ir Aras Kalėda - užduotį įveikė tokiu tempu, tarsi tai būtų įskaitinė rungtis: greičiau nei per minutę jie pažėrė po 4 teisingus atsakymus ir po kartą suklydo. Justas limonadą palaikė sidru, o Aras „Ecto 95“ benziną supainiojo su vaitspiritu.
Be rimtesnių klaidų (supainiojo tik limonado rūšį) benzingalvio testą įveikė broliai Titas ir Justas Simaškos, sugebėję iš užduoties smagiai pakikenti.
O štai vyresni kolegos – Santaros klinikose dirbantis vaikų chirurgas Regimantas Šapranauskas, važiuojantis standartinių automobilių klasėje, dyzelino kvapą priskyrė skiedikliui, o benzino – vaitspiritui. Eugenijus Sladkevičius, nesitikėjęs tokių klastingų užduočių, actą palaikė stabdžių skysčiu. Egidijus Gelūnas padarė identišką klaidą, o dyzeliną palaikė žibalu.