Tarptautinio dėmesio dėl jauno amžiaus ir greito vairavimo spėjęs sulaukti vos 2000-aisiais metais gimęs Kalle Rovanpera nuo 2013 metų dalyvauja Latvijos čempionato etapuose. Jaunasis suomis išgarsėjo, kuomet internete pasirodė vaizdo įrašas, kaip būdamas vos 8 metų, jis meistriškai vairuoja nedidelį „Toyota Starlet“ automobilį. Publikos simpatijų susilaukusiam jaunuoliui jau dabar žadama šviesi ateitis automobilių sporto pasaulyje. Lietuvoje „Citroen C2 R2“ automobiliu K. Rovanpera startuos pirmą kartą: galbūt tai – proga pirmiesiems išvysti būsimąjį pasaulio ralio čempioną?
Tuo tarpu ralio sprintas „Viekšniai-Mažeikiai 2015“ lietuviams bus ketvirtasis, o latviams jau penktasis etapas. Tai kompaktiškas ralis, kurio visi greičio ruožai įvyks šeštadienį. Dėl to jis palankesnis žiūrovams, kuriems nereikės ieškoti nakvynės, norint pamatyti visą ralį. Iš viso dalyviams ralio organizatorius „Mažeikių ASK“ parinko keturis greičio ruožus, kurių kiekvienas bus važiuojamas po du kartus ir sudarys 51 km distanciją.
Į startą pirmieji pajudės „Klasika 3000“ įskaitos ekipažai – šį kartą išskirtinai galiniais ratais varomi „Lada“ ir „BMW“ markės automobiliai. Toliau startuos SG1, SG2 ir SG3 įskaitų dalyviai, kurių technika suskirstyta pagal varančiųjų ratų skaičių ir variklio darbo tūrį.
Vėliau greičio ruožus šturmuos kiek pajėgesne technika „ginkluotos“ AWD ir 2WD įskaitos. Kai kuriuos jų dalyvius žiūrovai gali išvysti ir Lietuvos automobilių ralio čempionate (LARČ). Nors greitesni ekipažai startuos vėliau, tačiau įskaitos bus atskirtos didesniu laiko intervalu, todėl nesklandumų dalyviams nekils. Ralio sprinto starto tvarkos sistema prioritetą teikia mažiausiai nuo standartinių modifikuotus automobilius vairuojantiems. Šie dalyviai startuoja pirmieji, tokiu būdu gaudami kur kas mažiau provėžuotą kelio dangą. Tuo tarpu, pasitreniruoti kitiems etapams atvykę pajėgesni dalyviai startuoja už jų. Tokiu būdu pastarieji turi gerą galimybę saugiai ir palyginti nebrangiai pasitreniruoti, o mažiau patyrę dalyviai gali pasisemti patirties iš savo srities profesionalų.
Lietuvos automobilių sporto federacijos koordinuojamo ralio sprinto čempionato etapai yra kompaktiškesnio formato, nei tradiciniai raliai, todėl jie priimtinesni dalyviams, turintiems mažesnius biudžetus. Tai – puikus tramplinas į Lietuvos automobilių ralio čempionatą, kuriuo yra pasinaudojęs ne vienas greitas lenktynininkas.