Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žiedinių lenktynių sezoną „Ring Challenge“ baigė nauju „Nemuno žiedo“ trasos rekordu

Sekmadienį, rugsėjo 20 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“ „Ring Challenge“ surengė paskutines šio sezono žiedines lenktynes Lietuvoje. Dėl čempionų titulų kovojo trijuose čempionatuose: „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių, Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių ir Lietuvos „Time Attack“. Pastarojoje serijoje „Mitsubishi Lancer EVO“ automobiliu važiavęs Arūnas Gečiauskas pagerino trasos rekordą, rašoma pranešime.
Žiedinių lenktynių „Ring Challenge“ sezono pabaiga
Žiedinių lenktynių „Ring Challenge“ sezono pabaiga / Egidijaus Babelio nuotr.

1:09.943 min. – toks yra naujasis Kačerginės „Nemuno žiedo“ rekordas, ir jis šiuo metu priklauso Arūnui Gečiauskui. Paskutiniame 2020-ųjų „Ring Challenge“ etape lėkęs su 680 AG išvystančiu „Mitsubishi Lancer EVO VIII“ automobiliu sportininkas pagerino dar 2017-ais metais Dainiaus Matijošaičio užfiksuotą 3,3 km ilgio trasos rekordą.

„Kelis metus apie tai galvojau. Šiais metais susikaupėme tai pasiekti. Užduotis ne iš paprastųjų, pareikalavo daug visos komandos laiko prie automobilio, treniruočių, finansų. Pagerinau trasos rekordą, bet ne asmeninį, tad dar turiu nesuvestų sąskaitų su savimi“, – nusišypsojo naujasis rekordininkas, leisdamas suprasti, kad kitąmet jis grįš šio rekordo užtvirtinti.

A.Gečiauskas pripažįsta, kad treniruotėse ratą yra įveikęs greičiau nei 1:09.943 min., tačiau trasų rekordai yra fiksuojami oficialiose varžybose su teisėjais ir profesionalia laiko matavimo įranga. Sportininkas prasitarė, kad 2021 metų sezone bandys ne tik „Nemuno žiedo“, bet ir „Auto24 Ring“ trasos Estijoje rekordą. Pašnekovas džiaugėsi komanda, su kuria dirba nuo 2015 metų ir tiki, kad šie tikslai gali būti pasiekti.

Dar vieną rekordą pagerino ir Mantas Matukaitis. „Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ komandos pilotas trasos ratą pirmoje „Time Attack“ sesijoje apvažiavo per 1:12.520 min. ir tai yra geriausias dviem ratais varomo automobilio parodytas laikas šioje trasoje. Sportininkas sako, kad jo „Chevrolet Corvette Z06“ turi dar daugiau potencialo. Deja, nė neprasidėjus „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato važiavimams Manto automobilis sugedo. Subyrėjo kardaninis velenas, dėl to jis lenktynių starte nepasirodė.

Bet ir be Manto ten netrūko veiksmo. Greičiausias abiejuose Lietuvos čempionato važiavimuose buvo Aurimas Mištautas su BMW M3. Dėl antros – ketvirtos pozicijų R3000 klasėje kiekviename rate kovėsi BMW vairuotojai Mark Los, Danas Azikejev ir Izidorius Paukštys. Nors pastarasis abiejuose važiavimuose finišavo trečias, susumavus taškus jis liko su mediniu medaliu, o ant antros ir trečios vietos laiptelių užlipo Mark su Danu.

BMW2500 grupėje pirmojo važiavimo metu aiškias pretenzijas į lyderio poziciją parodė Andrius Čilvinas. Deja, ties riba važiavęs lenktynininkas antrojo važiavimo metu išlėkė iš trasos ir atsitrenkęs į atitvarus vertėsi. Iš automobilio išlipo sveikas. Pamojavo podiumą nukovusiems Ovidijui Latožai, Mariui Survilui ir Mindaugui Baranauskui.

R2000 klasėje, kurioje kolektyvas lenktyniauja „Honda Civic“ automobiliais nepavejamas buvo Karolis Gedgaudas. Antras – Paulius Urbonavičius, už jo – Tadas Petukauskas. Vienvaldis R1600 klasės nugalėtojas – Laurynas Simonavičius, taip pat su „Civic“. Galingiausioje GT klasėje, kurioje turėjo vykti žiūrovų taip laukiama kova tarp Manto Matukaičio ir Edvino Einikio, Edvinas važiavo vienas. Tiesa, jo „Audi TTRS“ taip pat turėjo techninių problemų, bet finišą pasiekė, dėl to sportininkas iš Panevėžio – nugalėtojas.

Paskutiniame Lietuvos žiedinių lenktynių mėgėjų čempionato etape aršiausia kova virė taip pat R3000 klasėje, kurioje galiausiai podiumą iškovojo nuo aukščiausios pakylos žemyn: Dominykas Versinskas, Edvinas Žadeikis ir Eimantas Narušis. R3000+ klasėje laimėjo Paulius Novakas. R2000 podiumas – Tomas Drabavičius, Šarūnas Saltonas ir Auriams Lekavičius. R1600 nugalėjo Audrius Liutkevičus.

Time Attack“ važiavimų nugalėtojai:

PRO1600

  1. Laurynas Simonavičius 1:20.709

  2. Audrius Liutkevičius 1:27.510

PRO2000

  1. Tadas Petukauskas 1:21.400

  2. Tomas Drabavičius 1:24.256

  3. Šarūnas Saltonas 1:26.963

PRO3000

  1. Aurimas Mištautas 1:15.150

  2. Julius Kiršis 1:16.780

  3. Danas Azikejev 1:16.975

PRO3000+

  1. Arūnas Gečiauskas 1:09.943

  2. Mantas Matukaitis 1:12.520

  3. Edvinas Einikis 1:16.561

SEMI-PRO1600

  1. Vilmantas Karalius 1:24.708

  2. Nerijus Kiseliovas 1:28.298

  3. Edvinas Pliaušinis 1:28.810

SEMI-PRO2000

  1. Vidmantas Pociūnas 1:31.065

SEMI-PRO3000

  1. Marius Kemešys 1:23.797

  2. Vaidas Miščikas 1:24.353

  3. Gintaras Čepulis 1:25.487

SEMI-PRO3000+

  1. Emilis Bakanauskas 1:28.741

  2. Daivaras Juškys 1:29.305

STOCK1600

  1. Rytis Markevičius 1:29.761

  2. Kristupas Šablinskas 1:29.876

  3. Aurimas Spiridnovas 1:44.954

STOCK2000

  1. Tomas Valys 1:24.798

  2. Nerimantas Einingis 1:28.352

  3. Erikas Valkeris 1:32.474

STOCK3000

  1. Laurynas Krikščiūnas 1:24.440

  2. Justinas Bumbulis 1:26.172

  3. Tomas Matužis 1:26.340

STOCK3000+

  1. Mantas Janavičius 1:21.251

  2. Vytas Bilinskas 1:21.871

  3. Donatas Jucius 1:26.608

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?