Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Žiedinių lenktynių sezonas artėja iki finišo tiesiosios: sezoną užbaigs su trenksmu

Rugsėjo 7 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“ automobilių sporto fanai turės paskutinę galimybę šiemet Lietuvoje stebėti žiedinių lenktynių kovas. „Ring Challenge“ sezoną užbaigs su trenksmu ir nenutrūkstančiomis trijų čempionatų lenktynėmis visą dieną. Čia finaliniuose savo etapuose dėl titulų kovos Lietuvos „Time Attack“ ir „Liqui Moy“ mėgėjų žiedinių lenktynių čempionatų dalyviai, o aukščiausios lygos „Dynami:t“ čempionato sportininkai važiuos priešpaskutinį etapą, rašoma pranešime.
Trečiasis „Ring Challenge“ etapas
Trečiasis „Ring Challenge“ etapas / Egidijaus Babelio nuotr.

Naujieji Lietuvos žiedinių lenktynių organizatoriai, „Ring Challenge“ komanda šiemet iššoko aukščiau sau bambos ir Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje surengė net tris renginius. Sezoną užbaigs ketvirtuoju jau rugsėjo 7 dieną, didžiausia lenktynių fiesta, kurią per pastarąjį dešimtmetį matė vidurio Lietuva. Čia vyks visų šalyje vykstančių žiedinių lenktynių įskaitų važiavimai, „Time Attack“ ir „Liqui Moly“ čempionato dalyviai čia lėks į paskutinį mūšį dėl čempionų titulų, mat jiems tai bus paskutinis etapas.

Vis tik daugiausia dėmesio sulauks aukščiausios lygos „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių važiavimai. Tai bus trečiasis Lietuvos čempionato etapas, kuriame netrūks kovų ir intrigos, mat prieš savaitę įvykęs etapas Latvijoje, Bikerniekų trasoje kaip reikiant sujaukė šio čempionato taškų lentelę.

Itin dideli pokyčiai, kurie lems intriguojančią kovą rugsėjo 7 dieną, įvyko vienoje iš gausiausių ir konkurencingiausių R3000 klasių, kur beveik visi dalyviai lekia BMW automobiliais.

Šios klasės lyderiu laikytas „Dynami:t Energy“ komandos pilotas Mantas Matukaitis lenktynėse net nestartavo. Nors Rygoje kvalifikacijoje jis parodė geriausią laiką, visą dieną jo mechanikai triūsė prie kaprizus rodančio vos po „Aurum 1006 km“ lenktynių suremontuoto BMW M3 automobilio. Rodos, prieš pat startą automobilį jie sugebėjo sutvarkyti, tačiau vos tik pradėjus formavimo ratą „Dynami:t“ komandos variklis sprogo bloke, atverdamas dvi skyles, ir taip M.Matukaičio diena baigėsi.

Kol M.Matukaičio stovyklą apgaubė naktis, talentingam Aurimui Mištautui išaušo šlovės akimirka. Kai nebeliko pagrindinio varžovo, su kuriuo jis įpratęs įnirtingai kautis trasoje, jis abiejuose važiavimuose tiesiog nurūko nuo likusių dalyvių ir užtikrintai laimėjo antrąjį etapą.

Aurimas išsiveržė į lyderių gretas, o Mantas nukrito į ketvirtą vietą. Jais finaliniame „Ring Challenge“ etape turės nagais dantimis kabintis pergalės, jei nori iškovoti čempiono titulą. Aišku viena, kad Aurimas jam neleis to padaryti. Tempą labai stipriai padidino ir į antrąją vietą čempionato lentelėje šokęs Julus Kiršis. Į trečiąją poziciją pakilo vienintelis ne 3 serijos BMW automobiliu šioje R3000 klasėje važiuojantis Justas Gudavičius su „Mazda Miata“.

Dar agresyvesnė kova vyks R2000, vadinamoje „Honda Civic“ įskaitoje. Nors Paulius Urbonavičius ir Andrius Keblys gana komfortiškai jaučiasi atitinkamai pirmoje ir antroje šios klasės vietose, dėl trečiosios pozicijos čempionate „Ring Challenge“ lenktynėse kovos net 4 lenktynininkai. Iš eilės: Tautvydą Andziulevičių, Marių Miškūną, Tadą Petukauską ir Karolį Gedgaudą skiria vos keturi taškai. Labai netoli nuo jų – vienintelis ne su „Honda Civic“, o su „Scion FRS“ automobiliu šioje klasėje važiuojantis Paul August, jei jam į rankas sukris teisingos kortos, gali nesunkiai aplenkti visus, besipešančius dėl 3-iosios vietos.

Po porą taškų skiria ir R16000 klasės dalyvius. Jie nevažiavo Latvijos etape, ten dalyvavo tik vienintelis Aurimas Kučinskas, kuris surinko maksimalų taškų skaičių. Tad kova dėl čempiono titulo prasidės iš naujo ir lyderio poziciją iš Aurimo bandys atimti Aurelijus Beleckis ir Richardas Martinkevičius. Visi – „Honda Civic“ vairuotojai.

Egidijaus Babelio nuotr./„Ring Challenge“ Lietuvos žiedinių lenktynių etapas
Egidijaus Babelio nuotr./„Ring Challenge“ Lietuvos žiedinių lenktynių etapas

Labai rimta kova vyks ir galingiausioje R3000+ klasėje tarp „Cupra TCR“ pilotuojančio „DHL Racing“ ekipos lenktynininko Ramūno Čapkausko ir „Audi S4“ vairuojančio Edvino Einikio, kuris čempionato lentelėje vienu tašku lenkia Ramūną. Nors Ramūnas Latvijoje buvo nepavejamas, jis nemažai taškų išbarstė pirmajame etape lenktynių metu prakiurdęs padangą. Tad tarp šių mochikanų vyks lemiamas mūšis. Lygiai vienu tašku skiriasi ir BMW2500 klasės lyderių Mariaus Survilo ir Andriaus Čilvino pozicijos.

Paskutinysis, finalinis „Ring Challenge“ etapas prasidės neįprastai, dar ketvirtadienį, rugsėjo 5-tąją dieną pačiame Kauno centre, pro kurį 18 valandą važiuos visa greičiausių automobilių Lietuvoje kolona. Ji sustos Rotušės aikštėje, kur viešai bus surengta bolidų techninė komisija, o nuo penktadienio vidurdienio prasidės veiksmas trasoje: visų trijų čempionatų oficialios treniruotės, kvalifikaciniai važiavimai, kad šeštadienį, rugsėjo 7-tąją trasoje vyktų vien tik kvapą gniaužiantys lenktynių važiavimai. Išankstinių bilietų kaina – 7 eurai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos