Šiose lenktynėse 19,9 km purvo, smėlio, akmenų ir žvyro atkarpa pirmiausia buvo skirta ralio geną turintiems automobiliams, visgi nuo 2012 m. lenktynių kelio ruožas buvo išasfaltuotas ir tapo lygus lyg stiklas. Tad čia ėmė karaliauti „slick“ tipo padangos ir standžios važiuoklės.
Ir, beje, patys greičiausi automobiliai tapo gerokai tylesni, mat „Pikes Peak“ lenktynės tapo puikiai vieta elektromobilių technologijų bandymams. Kitaip nei vidaus degimo variklius turintys automobiliai, elektra varomi nepraranda galios dėl to, kad jiems nuo starto linijos, kuri yra 1 440 m virš jūros lygio aukštyje, tenka užvažiuoti į 4 300 m aukštį.
Tad nieko nuostabaus, jog šiose lenktynėse norintis dalyvauti „Volkswagen“ koncernas užsibrėžęs pagaminti specialiai joms skirtą elektrinį lenktynių automobilį. Tai didžiausia automobilių sportui skirta koncerno programa nuo pat Dyzelgeito skandalo pradžios, lėmusios, kad „Volkswagen“ teko nutraukti kone visas turimas raliui skirtas programas.
„Tai neįtikėtinas išbandymas ir puiki proga patikrinti ateinančių naujų technologijų patikimumą. Mūsų elektromobilis bus apginkluotas inovatyvia baterija ir nauja važiavimo technologija. „Pikes Peak“ leis mums patikrinti tai, iš ko ateityje gausime naudą ir ką pristatysime savo masinės gamybos produktuose“, – koncerno pranešime žiniasklaidai cituojamas Frankas Welschas, „Volkswagen“ valdybos narys.
Kokiu automobiliu „Volkswagen“ leisis į „Pikes Peak“ viršukalnę, koncernas nepasakoja. Kol kas viešam vertinimui pateikta tik automobilio silueto nuotrauka.
Žinoma tai, kad modelis bus varomas visais keturiais ratais, manoma, kad jo elektros motorų bendra galia sieks 1000 AG. Lenktynėms startas bus duotas kitąmet birželį.