Trečiadienį vykęs „Volfas Engelman“ etapas buvo sudarytas iš dviejų lenktynių vadinamojoje olimpinėje distancijoje, kurioje buriuojama siekiant apiplaukti tiksliai prieš vėją ir pavėjui pastatytus ženklus.
„Distancija šiandien buvo paprasta, joje nereikėjo naviguoti, bet sąlygos nebuvo paprastos. Vos atplaukėm į starto zoną - nurimo vėjas. Tiesa, tai – jau nieko naujo šių metų „Kuršių marių regatos“ batalijose. Kol kas, ko gero, niekas iš buriuotojų negalėtų pasakyti, kad „turėjom gero vėjo“. Jis toks, kad kiekvieną dieną vis kažką sujaukia“,- po finišo teigė vyriausiasis varžybų teisėjas Rolandas Žentelis.
Jo teigimu, dėl susilpnėjusio vėjo šiame etape teko trumpinti antrųjų lenktynių distanciją, kad visos įgulos finišuotų bent su kokiu nors judesiu. Tokios permainingos lengvo vėjo sąlygos turėjo įtakos ir rezultatams – ne visi, kurie pirmavo jūrinėse distancijose sugebėjo išlaikyti pranašumą čia, Kuršių mariose. Pasak R. Žentelio, kai distancija tokia trumpa, bet kokia klaida vienus smarkiai išstumia į priekį, kiti atsilieka, nes „atsilošti“ ir pasivyti konkurentus trumpoje distancijoje labai sunku.
Drauge su lenktynėmis, įpusėjo ir 54-osios „Kuršių marių regatos“ metu vykdoma tvarumo programa „Gero vėjo be CO2“, kurios metu siekiama sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekius. Prie jos tvariais veiksmais aktyviai prisijungė ne tik buriuotojai, bet ir regatos partneriai. Štai „Volfas Engelman“ į regatą dalį savo produkcijos iš Kauno į Nidą atgabeno burine jachta Nemunu ir Kuršių mariomis.
„Labai džiaugiamės, kad mūsų draugystė su buriuotojais trunka jau beveik dešimtmetį ir turi savų tradicijų, istorijų bei nuostabių atsiminimų. Šiemet ji persikėlė ir į dar vieną lygmenį - regatos metu įgyvendiname bendrą tvarumo projektą, kuriuo siekiame sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekius bei stengiamės, kad mūsų veiksmai turėtų kuo mažiau įtakos gamtai ir klimato pokyčiams. Esu tikras, kad ši „Gero vėjo be CO2“ iniciatyva - tik pradžia mūsų bendradarbiavime tvarumo temomis, nes tai - galbūt naujai atrasta, tačiau itin tvirtai mus su buriuotojais siejanti vertybė“,- po etapo teigė „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.
Po keturių 54-osios „Kuršių marių regatos“ etapų kovoje dėl didžiosios regatos taurės kovoja trys „X-35“ klasės jachtos, kurias skiria vis dar įveikiamas atstumas. Šiuo metu pirmauja Algirdo Žižio vadovaujama „Te Kyla“ įgula, antroje vietoje – „Nida III“ (kpt. Arūnas Burkšas) įgula, trečioje – „Keturi vėjai“ (kpt. Adomas Janulionis įgula).
Kovoje dėl absoliučiai greičiausios jachtos šiuo metu pirmauja naujoji Raimondo Šiugždinio vadovaujama „Arabela-Auga“ įgula, o kovoje dėl Mažosios regatos taurės – „Mirage“ (kpt. Albertas Lukšys) įgula.
Ne vienoje jachtų grupėje verda intensyvi kova dėl prizinių vietų. Štai gausiausioje jūrinių jachtų grupėje (1-ORC-RC) pirmoje vietoje esanti „Nida III“ (10t.) turi tiek pat taškų kaip ir antroje pozicijoje esanti įgula „Keturi vėjai“ (10 t.). Jiems ant kulnų lipa vos tašku atsiliekanti „Te Kyla“ (11t.) įgula.
2-ORC-RC grupėje pirmoje pozicijoje esanti „Xxs“ (kpt. Donatas Simkus) įgula su 8 taškais tik vienu tašku lenkia „Belone“ (kpt. Tomas Niparas) įgulą (9 t.). Vos vienas taškas skiria ir 2-ORC-C grupės „Mirage“ (kpt. Albertas Lukšys) (11.5) ir „Livingstonas Capital Group“ (kpt. Sigitas Šmatavičius) (12.5) įgulas. Analogiška situacija susiklosčiusi ir 3-ORC grupėje tarp jachtų „Regina“ (kpt. Edgaras Šabonas) (7 t.) ir „Alka“ (kpt. Romualdas Kerinas) (8 t.) įgulų.
Kiek aiškesnė ir pastovesnė situacija vyrauja „Platu-25“ grupėje, kur užtikrintai pirmauja „Itella TV3“ (kpt. Aistis Kalanavičius) komanda (4 t.). „RS-280“ jachtų grupėje pirmaujančiai „Legenda-Raganosis“ (kpt. Saulius Pajarskas) (7t.) įgulai „Volfas Engelman“ etapo diena nebuvo itin sėkminga, iki tol užtikrintai finišuodavusi pirma, čia įgula užėmė 2 ir 3 vietas, tačiau bendroje įskaitoje vis dar išlaiko solidų pranašumą.
54-oji „Kuršių marių regata“ vyksta Smiltynėje ir Nidoje liepos 24-31 dienomis. Pilnus regatos rezultatus galima rasti čia.