Brazilas Ronaldo po pirmojo Fernando Torreso įvarčio: „Niekada neabejokite devintuoju!“

Pasibaigus C grupės antram susitikimui tarp Ispanijos ir Airijos rinktinių rezultatu 4 – 0 ispanų naudai pateikiame kelias sportininkų mintis iš „Twitter“.
Ronaldo
Ronaldo / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Ispanijos krepšinio rinktinės ir Los Andželo „Lakers“ žaidėjas Pau Gasolis: „Pasiruošęs stebėti Ispanijos rinktinės rungtynes su Airija. Šiandien mes privalome laimėti!“

BBC sporto komentatorius Gary Linekeris komentuoja Ispanijos rinktinės taktinį pasikeitimą (pirmose rungtynėse ispanai žaidė be nominalių puolėjų): „Fernando Torresas įrodo, kad futbole nėra ateities žaidimui be puolėjų.”

Legendinis Brazilijos futbolininkas Ronaldo, rungtyniavęs 9 numeriu pažymėtus marškinėlius, po Fernando Toresso įvarčio: „Niekada neabejokite 9!“

„Chelsea“ futbolo klubo saugas Yossis Benayounas: „Puikiai padirbėta, Fernando. Dar vienas įvartis būtų puiku.“

Buvęs Prancūzijos rinktinės žaidėjas Patrickas Vieira: „Ne kokia pradžia Airijai...“

Anglijos futbolininkas Michaelas Owenas: „Andresas Iniesta yra genijus. Jis nesulaukia pakankamo pripažinimo dėl rungtyniavimo tame pačiame klube kaip Lionelis Messi. Spėju, kad jis taps turnyro žaidėju.“

Pau Gasolis po pirmojo kėlinio: „Puikus pirmas kėlinys! 1 – 0 ir dar daug šansų. Mums liko 45 minutės!“

Yossis Benayounas: „Gavau tai, ko norėjau. Puikus žaidimas, Fernando Torresai. Kokius nuostabius fanus turi airiai. Pralaimint 4 – 0 vis tiek dainuoti. Didelė pagarba.“

Gary Linekeris: „Ispanija yra be jokių abejonių tiesiog neįtikėtina!“

Michaelas Owenas: „Įsivaizduokite, kokie garsūs būtų airių gerbėjai, jei jie laimėtų.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis