Prieš šias varžybas, komentuodami interneto erdvėje finalinės dvikovos baigtį, lietuviai buvo palankesni Italijos komandai. Po antrojo pusfinalio rezultatų tik 23 proc. tokių komentuotojų savo simpatijas atidavė Ispanijos žaidėjams, kuomet visi likusieji palaikė italus.
Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas tyrimas. Jo metu birželio 29 – liepos 1 dienomis buvo analizuojami lietuvių komentarai interneto tinklalapiuose, pasisakymai forumuose, tinklaraščiuose ir tokiuose socialiniuose tinkluose kaip „Facebook“ ir „Twitter“.
Tyrimas atliktas naudojant TNS LT ir „NewsPoint“ socialinės medijos monitoringo sistemą.
TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.