Saulius Mikoliūnas apie „Euro 2012“: „Šiam reikalui ukrainiečiams pinigų nestinga“

Ekonominė krizė nesumažino Ukrainos ambicijų kartu su Lenkija ruošiantis 2012-ųjų Europos futbolo čempionatui („Euro 2012“), teigia paskutinius trejus metus Kijevo „Arsenal“ klube rungtyniaujantis Saulius Mikoliūnas.
Saulius Mikoliūnas
Saulius Mikoliūnas / football.ua nuotr.

„Šiam reikalui ukrainiečiams pinigų nestinga. Bent jau Kijeve, – „Lietuvos žinioms“ sakė 27-erių Lietuvos rinktinės futbolininkas. – Ukraina niekada negailėjo investicijų į sportą. Pastaruoju metu daug lėšų skiriama krepšiniui.“

„Ukraina pasistatė naujų stadionų ir per kelerius metus labai pakilo bendras futbolo lygis. Šalies klubai kviečia iš užsienio pajėgių legionierių, atstovaujančių savo šalių rinktinėms“, – tęsė S.Mikoliūnas.

Jis jau išbandė ir 70 tūkst. žiūrovų talpinančio Olimpinio stadiono Kijeve veją, kur šių metų vasarą įvyks svarbiausios Europos futbolo čempionato rungtynės – finalas.

Tiesa, bilietų į čempionato rungtynes futbolininkas dar neturi, bet norėtų apsilankyti ir finale. Anot lietuvio, padėti įsigyti bilietų jam žadėjo „Arsenal“ klubo administratorius.

S.Mikoliūno teigimu, Kijevas itin pasistengė tvarkydamas miesto infrastruktūrą. „Kol kas vyksta kosmetiniai darbai – tvarkomas oro uostas, jo aplinka, baigiami rekonstruoti keliai. Kijevo gatvės sutvarkytos pagirtinai. Tokių gerų kelių reikėtų gerokai paieškoti. Pati sostinė dar nepasipuošė, bet, manau, netrukus prasidės „blizgučių“ kabinimas“, – dėstė lietuvis.

Jis nenustebo, kad čempionato metu kainos gerokai šovė į viršų. „Palyginti su kitais, Kijevas ir taip yra labai brangus miestas. Čia net maisto produktai brangesni. Norint pavalgyti restorane, reikia neblogai papurtyti piniginę, kainos – kaip Vakarų Europoje. Kaip ir sakiau: Kijevas yra lyg atskira valstybė, kaip Maskva Rusijoje“, – „Lietuvos žinioms“ kalbėjo S.Mikoliūnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis