„Torpedo“ futbolo sirgaliai ragina boikotuoti visas nacionalinės rinktinės rungtynes: „Tokia rinktinė neverta sąžiningų Rusijos žmonių palaikymo“

Po Rusijos futbolo rinktinės fiasko Europos čempionate Maskvos „Torpedo“ sirgalių grupė „Zapad-5“ išplatino kreipimąsi į visus Rusijos futbolo aistruolius, ragindama boikotuoti būsimas rinktinės varžybas.
Rusijos futbolo sirgaliai
Rusijos futbolo sirgaliai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Ryšiumi su nacionalinės rinktinės nesėkme „Euro 2012“, nekompetetingu Rusijos futbolo sąjungos darbu, platinant bilietus sirgalių grupėms (dauguma klubų sirgalių bilietus gavo tik birželio 4-5 dienomis, nors pirmosios rungtynės buvo žaidžiamos jau birželio 8 dieną, kai tuo tarpu bilietų perpardavinėtojai bilietus savo rankose jau turėjo gegužės viduryje) ir neprofesionaliu futbolininkų bendravimu su sirgaliais, ypač dėl A.Aršavino pareiškimų visiems puikiai žinomame vaizdo įraše (taip pat verta pažymėti, kad nė vienas žaidėjas po rungtynių su graikais nepriėjo ir nepadėkojo sirgaliams už palaikymą), mes, sirgalių grupė „Zapad-5“, kreipiamės į visus „Torpedo“ gerbėjus, taip pat kitų Rusijos futbolo klubų sirgalius, ir raginame boikotuoti šios sudėties Rusijos rinktinės namų ir išvykos rungtynes artėjančiame pasaulio čempionato atrankos cikle.

Mes įsitikinę, kad Fursenkos (Sergejus Fursenka, buvęs Rusijos futbolo sąjungos prezidentas) atsistatydinimas yra nepakankama priemonė, ir manome, kad TOKIA rinktinė su tokiais žmonėmis yra neverta sąžiningų Rusijos piliečių palaikymo. Prašome visų klubų paremti mūsų poziciją ir raginame nepasitikėjimą bei nepasitenkinimą rinktinės žaidėjais išreikšti ir klubiniame lygyje“, – rašoma „Torpedo“ aistruolių išplatintame pranešime.  

2014 m. pasaulio čempionato atranką Rusijos rinktinė pradės rugsėjo 7 dieną namų rungtynėmis su Šiaurės Airija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis