2012 06 22 /20:30

„Euro 2012“ vadovas: kitame Europos čempionate bus proga išvysti ir tokią gerą komandą kaip Lietuva

2012 metų Europos čempionato vadovas Martinas Kallenas gina UEFA sprendimą išplėsti Senojo žemyno pirmenybių dalyvių skaičių iki 24 ir pažymi, jog tai suteiks progą futbolo šventėje dalyvauti tokiai rinktinei kaip Lietuva.
Lietuvos futbolo rinktinė džiaugiasi įvarčiu
Lietuvos futbolo rinktinė džiaugiasi įvarčiu / V.Januškos/LFF.lt nuotr.

Turnyras Lenkijoje ir Ukrainoje yra paskutinis, kuriame varžosi 16 komandų – po ketverių metų į Prancūziją keliaus aštuoniomis daugiau. Spaudos konferencijoje Kallenas atmetė nuogąstavimus, esą dėl to čempionatas bus mažiau įdomus ir kris jo lygis.

„Europos čempionate šiuo metu matome geriausias rinktines, tačiau kai kurių puikių komandų čia nėra“, – sakė Kallenas, išskirdamas Šveicariją, Rumuniją, Bulgariją, Lietuvą, Slovėniją ir Norvegiją.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Martinas Kallenas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Martinas Kallenas

„Pavyzdžiui, škotai taip pat nerungtyniauja, nors visuomet įneša emocijų ir puikią atmosferą. Žiūrėsime, kaip seksis 2016-aisiais. Be jokių abejonių, tas turnyras sulauks daugiau dėmesio, nes jame dalyvaus daugiau valstybių.“

Komentuodamas faktą, kad net per televizijos ekranus rungtynių metu galima išvysti neužpildytų Lenkijos ir Ukrainos stadionų vietų, Kallenas tikino, jog visi bilietai seniai išparduoti, o  tokios problemos kyla sirgaliams pakeitus planus arba pirkus bilietus su tikslu perparduoti. Tokių problemų, anot jo, pasitaiko visuose didžiuosiuose čempionatuose.

Šio Europos čempionato pajamos sieks apie 1,345 milijardo eurų. Dėl finansinės krizės tai šiek tiek mažesnis rezultatas nei 2008-aisiais (1,351 mlrd).

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis