Briuselio berniukui – Lietuvos krepšinio rinktinės apranga

Briuselio savivaldybė jau 11 metų iš eilės pagrindinėje miesto aikštėje organizuoja folklorinę Briuselio miesto šventę „Folklorissimo“. Kiekvienais metais šventėje dalyvauja šalis-viešnia. Šiais metais Lietuvos savivaldybių asociacijos iniciatyva kviestinė šalis yra Lietuva, savo pirmininkavimo laikotarpiu Briuseliui ir jo svečiams pristatanti savo kulinarinį paveldą, muziką, šokius ir tradicijas, praneša oficiali Lietuvos pirmininkavimo Europos Sąjungai svetainė eu2013.lt.
Briuselio berniukas pasipuošė Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės apranga
Briuselio berniukas pasipuošė Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės apranga / URM nuotr.

Pagrindinis šios šventės akcentas – šalies-viešnios dovanojamas tradicinis kostiumas Briuselio miesto simboliui – berniukui („Manneken-Pis“). Šiemet berniukas aprengtas Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės nario apranga, kurią Briuselio merui įteikė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas. Vėliau kostiumas bus saugomas Briuselio istorijos muziejuje, Karaliaus namuose, Didžioje aikštėje.

Pagrindinėje miesto aikštėje įrengta 14 palapinių, trys iš jų skirtos Lietuvai. Jose pristatoma turistinė informacija, Lietuvos gastronomija, unikalios Lietuvos tradicijos: vaistažolių arbatos ir gydomoji žolelių kosmetika bei gintaro apdirbimas. Gintaro meistrai įrengs stendą, simbolizuojantį gintaro kelią, taip pat bus galima apžiūrėti gintaro gaminius skirtus parodai ir pardavimui, gintaro kosmetinius gaminius ir arbatą. Miesto svečius linksmins Vilniaus edukologijos universiteto šokių ir dainų ansamblis „Poringė“.

Tradiciškai šventė pritraukia apie 10 tūkst. žmonių, o šiemet tikimasi dar daugiau, nes sekmadienis, rugsėjo 22 d., Briuselyje bus diena be automobilio, kuomet visas miestas nuo pat įvažiavimo bus uždarytas ir žmonės naudosis visuomeniniu transportu nemokamai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis