Čempionato uždarymo repeticija: organizatoriai jau žino, kam įteiks auksą?

Artėjant Europos krepšinio čempionato kulminacijai sukruto ir organizacinis turnyro komitetas. Jis jau pradėjo mažai kam matomą pasirengimą pirmenybių apdovanojimo ceremonijai – jau įvyko repeticija, kurios metu buvo įvardintos ant pakylos kviečiamos rinktinės. Manyk, visos čempionato medalių savininkės. Jomis tapo trys rinktinės – Lietuva, Kroatija ir Prancūzija.
Lietuvos krepšinio rinktinės treniruotė prieš ketvirtfinalio mačą su Italija
Lietuvos krepšinio rinktinės treniruotė prieš ketvirtfinalio mačą su Italija / Tomo Tumalovičiaus nuotr,/Krepšinio širdis

Kai baigiasi Europos čempionato kovos „Stožice“ arenoje, išsiskirsto sirgaliai ir lieka vos keli žiniasklaidos atstovai bei apsaugos darbuotojai, arena trumpam atgyja: savo treniruotes rengia per minutės pertraukėles sirgalius linksminančios šokėjos, įvairią techniką styguoja salės darbuotojai, o savanoriai zuja tvarkydami per dieną sujauktas spaudos arba VIP ložes.

Įdomu, kad po Slovėnijos nesėkmės Europos čempionate, pirmenybių rengėjai organizavo naktinę apdovanojimo ceremonijos repeticiją. Merginos su neegzistuojančiais medaliais ant padėklų žygiavo aikštės centro link, stovėjo trys pakylos, o salės diktorius paskelbė: „Trečiąją vietą iškovojo Lietuva, antrąją – Prancūzija ir pirmąją – Ispanija“.

Savanoriams pradėjus garsiai protestuoti ir sakyti, kad taip būti negali – Ispanija ir Prancūzija kovos pusfinalyje ir jos niekaip negalės būti pirmoje ir antroje pozicijose, diktorius pasitaisė ir ištarė: „Trečiąją vietą laimėjo Kroatija, antrąją – Prancūzija, o Europos čempione tapo Lietuva“.

Įdomu tai, kad diktorius nežinojo dviejų paskutiniųjų Europos krepšinio čempionato ketvirtfinalio rungtynių rezultatų, nes repeticija vyko trečiadienio naktį. Gal jis orakulas?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis