Jonas Valančiūnas: „Šiemet pralaimėti Prancūzijai negalime – norime revanšo“

Lietuvos krepšinio rinktinės vidurio puolėjas Jonas Valančiūnas prieš Pasaulio krepšinio čempionato rungtynes dėl trečiosios vietos užtikrino, kad žaidėjai sieks tik pergalės. Praėjusių metų Europos čempionato Slovėnijoje finale lietuviai nusileido Tony Parkerio vedamai Prancūzijai ir liko antri. „Šiemet taip negali būti“, – sakė J.Valančiūnas.
Jonas Valančiūnas prieš DeMarcusą Cousiną
Jonas Valančiūnas prieš DeMarcusą Cousiną / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prisijunkite beveik daugiau nei 11 tūkst. sporto mėgėjų – tapkite 15min.lt sporto grupės nariu „Facebook“ tinkle. Spauskite LIKE.

​„Vakar matėme, kaip jie gerai pataikė ketvirtajame kėlinyje tritaškius. N.Batumas yra labai geras žaidėjas ir gynyboje, ir puolime. Viskuo jie mums gali pasipriešinti – tai labai greiti, atletiški žaidėjai. Sunkiai rungtyniauti reikės visas 40 minučių. Priekinė linija taip pat yra gera, matėme, kaip susitvarkė su broliais Gasoliais“, – varžovų stipriąsias puses vardijo J.Valančiūnas.

Prancūzijos rinktinės treneris Vincentas Collet po pusfinalio piktinosi, kad pasirengti mačui su Lietuva jo krepšininkai turės per mažai laiko. Vis dėlto, J.Valančiūnas teigė, kad tai ne visada yra blogai.

„Kartais gal geriau būna iškart eiti žaisti, nes jauti tą ritmą, emocijas. Dar anksti sakyti, ar tai bus mums pranašumas. Žinoma, turėjome treniruotę vakar, o viena diena tikrai nėra per didelis laiko tarpas“, – teigė J.Valančiūnas.

Netrukus „centras“ pridūrė, kad nepaisant nieko, Lietuvos rinktinės žaidėjai sieks tik pergalės ir revanšo už 2013-uosius: „Norisi atsirevanšuoti už pernai metus. Pralaimėjome, likome antri – šiemet negali taip būti.“

Lietuvos ir Prancūzijos rinktinių rungtynės dėl trečiosios vietos vyks 19 val. Lietuvos laiku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis