Krepšinio čempionato grupės rungtynės sulaukė daugiau žiūrovų dėmesio nei aštuntfinalis

Preliminariais duomenimis, 2014 m. pasaulio krepšinio čempionato aštuntfinalio rungtynes tarp Lietuvos ir Turkijos rinktinių antradienį bent trumpam per savo televizorių buvo įsijungę 25,4 proc. žiūrovų, arba apie 717 tūkst. gyventojų. Nepaisant to, kad varžybos buvo lemiamos ir pralaimėjimo atveju Lietuvos krepšininkai būtų buvę išsiųsti namo, jų žiūrimumas buvo mažesnis nei Lietuvos rungtynės pirmajame čempionato etape. Tai parodė vienos didžiausių Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT televizijos auditorijos tyrimo duomenys.
Renaldas Seibutis prieš Kirką Penney
Renaldas Seibutis prieš Kirką Penney

Daugiausia mūsų šalies žiūrovų prie televizorių ekranų kol kas pritraukė rungtynės tarp Lietuvos ir Angolos komandų. Jas bent minutei buvo įsijungę 26,4 proc. mūsų šalies žiūrovų, arba apie 753 tūkst. lietuvių.

Antrosios rungtynės, kurias stebėjo daugiausia žmonių, vyko tarp Lietuvos ir Pietų Korėjos, trečioje vietoje pagal žiūrovų skaičių atsidūrė aštuntfinalio kova su turkais. Lyginant vyrų ir moterų susidomėjimą krepšiniu, skirtumai nedideli.

Vidutiniškai vienas iš penkių Lietuvos rinktinės pirmame etape žaistų rungtynių bent vienai minutei buvo įsijungę 26 proc. vyrų ir tik 3 proc. punktais mažiau moterų

„Krepšinis Lietuvoje užima ypatingą vietą lyginant su kitomis sporto šakomis. Tai nebėra išskirtinai tik vyrų pomėgis. Vidutiniškai vienas iš penkių Lietuvos rinktinės pirmame etape žaistų rungtynių bent vienai minutei buvo įsijungę 26 proc. vyrų ir tik 3 proc. punktais mažiau moterų“, – teigė TNS LT Projektų vadovė Lina Petraitienė.

Rungtynės tarp Brazilijos ir Prancūzijos komandų sulaukė daugiausia televizijos žiūrovų, lyginant visas pirmo etapo varžybas, kuriose nedalyvavo Lietuvos rinktinė. Jas bent trumpam buvo įsijungę apie 15 proc., arba 430 tūkst. žiūrovų. Mažiausiai lietuviai domėjosi mačais tarp Argentinos ir Graikijos bei Pietų Korėjos ir Slovėnijos.

Pasaulio krepšinio čempionato žiūrimumas jau dabar lenkia prieš keletą mėnesių vykusį Pasaulio futbolo čempionatą. Finalinės rungtynės tarp Vokietijos ir Argentinos, kurios sutraukė didžiausią aistruolių būrį, bent trumpam buvo įsijungę 24,7 proc. žiūrovų, arba daugiau nei 700 tūkst. lietuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis