Afrikos futbolo žvaigždę užsipuolė, nes šis neaukoja pinigų: „Darau, ką noriu!“

Emmanuelis Adebayoras stojo ginti savo pozicijos. Jis neaukoja pinigų kovai su koronavirusu savo šalyje ir yra piešiamas neigiamame kontekste, lyginant su kitais afrikiečiais Didier Drogba ar Samueliu Eto'o.
Emmanuelis Abebayoras
Emmanuelis Adebayoras / AFP/„Scanpix“ nuotr.

36-rių E.Adebayoras, kuris rungtyniauja „Olimpia“ komandoje Paragvajuje, sako, kad nenori būti lyginamas su kitais Afrikos futbolininkais vien todėl, jog nepaaukojo pinigų kovai su koronavirusu Toge.

„Esu lyginamas Su Drogba ir Eto'o. Tačiau aš nesu jie, – kritikams atsakė futbolininkas. – Aš esu Emmanuelis Sheyi Adebayoras ir visada darau, ką noriu.

Darau, ką noriu, valgau, ką noriu ir tai yra svarbiausia. Žinoma, bus tokių, kurie mane kritikuos dėl to, kad nesukūriau paramos fondo Lomėje (Togo sostinėje – aut. past.).“

Anksčiau „Manchester City“, Londono „Arsenal“ ir kituose garsiuose klubuose žaidęs puolėjas sako, kad nesirengia keisti savo veiksmų.

Aš esu Emmanuelis Sheyi Adebayoras ir visada darau, ką noriu

„Tiems, kurie skundžiasi, kad neaukoju, galiu dar kartą pasakyti: aš neaukosiu. Tai paprasta. Kai kurie žmonės mano, kad aš atvežiau koronavirusą į Lomę. Nesmagu, tačiau taip yra, tai tokia šalis.

Aš gyvenu savo gyvenimą, aš mėgaujuosi savo gyvenimu. Daug žmonių ateina į mano paskyrą ir klausia, kodėl neaukoju pinigų. Dėl Dievo meilės! Kodėl manęs to klausiate? Aš darau tai, ką man sako širdis, ne tai, ko prašo žmonės.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Emmanuelis Adebayoras
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Emmanuelis Adebayoras

Nekenčiu to. Jei aš turiu 10 tūkstančių savo kišenėje ir kažkas ateina į mano puslapį prašydamas kažką su tais pinigais daryti... Kad ir kas yra tavo kišenėje, gali su tuo daryti, ką nori. Paprasta“, – pyko E.Adebayoras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis