„Atletico“ pervadino stadioną ir už tai gaus įspūdingą sumą

Vienas stipriausių Ispanijos futbolo klubų Madrido „Atletico“ pranešė apie pasikeitusį savo stadiono pavadinimą. Nuo šiol jis vadinsis „Riyadh Air Metropolitano“.

Šiuo pavadinimu Madrido stadionas bus žinomas bent iki 2033 metų. Saudo Arabijos valstybės valdomos oro linijos ispanų klubui už tokią teisę per devynerius metus atseikės net 250-300 mln. eurų, t. y. po maždaug 30 mln. eurų per metus.

Tai jau trečias stadiono pavadinimas nuo tada, kai jis buvo atidarytas 2017 metais. 2017-2022 m. statinys vadinosi „Wanda Metropolitano“ dėl sutarties su Kinijos nekilnojamojo turto bendrove, o pastaruosius dvejus metus jo oficialus pavadinimas buvo „Civitas Metropolitano“, nes „atletai“ buvo sudarę sutartį su Ispanijos nekilnojamojo turto vystytoju.

Prieš septynerius metus duris atvėręs stadionas talpina per beveik 68 tūkst. žmonių ir yra trečias pagal dydį Ispanijos lygoje po „Spotify Camp Nou“ Barselonoje ir „Santiago Bernabeu“ Madride, kuriuose atitinkamai žaidžia „Barcelona“ ir „Real“.

„Riyadh Air“ ispanų klubui per sezoną moka dar po maždaug 40 mln. eurų už logotipą ant marškinėlių priekio. Klubas šias arabų investicijas įvardija kaip „didžiausią rėmimą per klubo istoriją“.

Tai – dar vienas Saudo Arabijos žingsnis futbolo rinkoje, kurioje arabų šalis įsitvirtina vis labiau. Iš naftos gavybos milijardus uždirbanti valstybė prieš kelerius metus įsigijo kontrolinį „Newcastle United“ klubo paketą, „Riyadh Air“ logotipas puikuojasi ir ant „AS Roma“ marškinėlių, o jau gruodį greičiausiai gaus teisę rengti 2034 m. pasaulio futbolo čempionatą, mat tai – vienintelė kandidatė tą padaryti.

Visa tai – nepaisant Saudo Arabijos žmogaus teisių pažeidimų ir nesiskaitymo su darbininkais imigrantais, kurie žūsta arba negauna uždirbamų pinigų šioje šalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis