Bastianą Schweinsteigerį pribloškė JAV žurnalistų klausimai

Pastaruosius dvejus metus „Manchester United“ klubui atstovavęs vokietis Bastianas Schweinsteigeris pristatytas JAV klubo „Chicago Fire“ spaudos konferencijoje. Vokietį išmušė iš vėžių futbolą nelabai suprantančio žurnalisto klausimai.

32 metų vokietis net ir futbolu vis dar gana mažai besidominčiose JAV yra suprantamas kaip didelė žvaigždė, tad į „Fire“ naujoko pristatymą susirinko galybė žurnalistų. Žinoma, toli gražu ne visi jie domisi europietiškuoju futbolu ir žino jo sistemą.

„Ar su jūsų atėjimu į komandą galime tikėtis, kad Čikaga turės tiesų kelią į pasaulio čempionato varžybas?“ – po šio žurnalisto klausimo B.Schweinsteigeris sutriko.

Vokietis iš pradžių suabejojo savo anglų kalbos žiniomis, tad kreipėsi pagalbos į šalia sėdėjusį klubo vadovą. Po trumpo pasišnabždėjimo prieita išvada, kad žurnalistas turėjo galvoje pasaulio klubų čempionatą (FIFA Club World Cup) ir B.Schweinsteigeris jau žadėjo pateikti atsakymą.

Tačiau žurnalistas pakartojo savo klausimą: „Ar jūs, Bastianai, tikitės, kad komandos tikslas žaisti pasaulio čempionate yra realistiškas?“

VIDEO: Bastian Schweinsteiger Asked If 'He Can Help Chicago Win A World Cup' During First Press Conference!

Tuomet B.Schweinsteigeris suprato, kad klausiantysis nelabai ką išmano apie futbolo pasaulį. „Chicago Fire“ generalinis direktorius Nelsonas Rodriguezas maloniai paaiškino, kad klubas nesivaržo dėl patekimo į pasaulio čempionatą. Jis perfrazavo klausimą ir vokiečio paprašė pasisakyti apie MLS taurės varžybas.

„Manau, kad futbole viskas yra įmanoma, o aš visada tikiu komanda, kurioje žaidžiu. Net ir žaisdamas su geriausia pasaulio komanda turi šansą laimėti. Tai esu patyręs savo karjeroje – viskas yra įmanoma“, – atsakė vokietis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų