„Euro 2020“ buteliukų saga: rusas ir ukrainietis į situaciją pažiūrėjo linksmai

Cristiano Ronaldo poelgis, kai Portugalijos rinktinės žvaigždė per spaudos konferenciją patraukė nuo savęs „Coca-Cola“ buteliukus ir patarė visiems gerti vandenį, įgavo sniego gniūžtės efektą ir tarsi didžiulis sniego kamuolys apima vis daugiau „Euro 2020“ dalyvių. Dar bent keli futbolininkai pasekė C.Ronaldo pavyzdžiu, bet buvo ir tokių, kurie elgėsi visiškai priešingai.

Viskas prasidėjo pirmadienį, kai ryškiausia Portugalijos rinktinės žvaigždė prieš akistatą su Vengrija vykusioje spaudos konferencijoje demonstratyviai patraukė nuo stalo du „Coca-Cola“ buteliukus ir pareiškė, kad vertėtų gerti vandenį.

36-erių puolėjo poelgis atsiliepė skaudžiai vienam didžiausių pasaulyje gėrimų gamintojų – „Coca-Cola“ akcijų vertė per kelias dienas nukrito net 4 mlrd. JAV dolerių.

Bet tai buvo tik pradžia.

Jau kitą dieną panašiai pasielgė ir Prancūzijos rinktinės saugas Paulis Pogba. Islamo tikėjimą išpažįstantis futbolininkas per spaudos konferenciją patraukė nealkoholinio „Heineken“ alaus buteliuką ir padėjo jį ant žemės.

C.Ronaldo pavyzdžiu pasekė ir pražydusi Italijos rinktinės žvaigždė Manuelis Locatelli, po pergalingų rungtynių prieš Šveicariją taip pat pasirūpinęs, kad prieš jį stovėtų vandens, o ne kolos buteliukas.

Tačiau ne visi kopijavo C.Ronaldo. Priešingai, buvo ir tokių, kurie į situaciją pažvelgė šmaikščiai ir net juokais bandė iš to išpešti naudos.

Štai Ukrainos rinktinės kapitonas Andrijus Jarmolenka spaudos konferenciją užbaigė prajuokindamas joje susirinkusius žiniasklaidos atstovus.

Du įvarčius „Euro 2020“ jau pelnęs futbolininkas susidėjo „Coca-Cola“ ir „Heineken“ buteliukus arčiau savęs ir juokdamasis siūlė kompanijoms susisiekti su juo.

Galimybę stengėsi išnaudoti ir belgas Romelu Lukaku, kuris spaudos konferencijoje kreipėsi į „Coca-Cola“ atstovus.

„Paskambinkite „Roc Nation“, – turėdamas omenyje reperio Jay-Z įkurtą agentūrą, kuri atstovauja ir pačiam futbolininkui, siūlė R.Lukaku.

Buvo ir tokių, kurie panaudojo ant stalo padėtus buteliukus pagal paskirtį. Rusijos rinktinės treneris Stanislavas Čerčesovas nė nesudvejojęs atsidarė vieną iš „Coca-Cola“ buteliukų ir gardžiai atsigėrė.

Atrodo, kad rusų strategas nebuvo susipažinęs su C.Ronaldo situacija, nes išgirdęs šalia sėdėjusio Rusijos rinktinės gynėjo Georgijaus Džikijos paaiškinimą nustebo.

Kol futbolininkai smaginasi patraukdami ar prisitraukdami gėrimų buteliukus, „Euro 2020“ rengėjai perspėjo turnyro dalyvius, jog toks jų elgesys nėra priimtinas, kadangi „rėmėjai yra gyvybiškai svarbūs norint surengti tokio masto turnyrą“.

VIDEO: „Vieni vartai“ su Vykintu Slivka – apie įspūdingiausius „Euro 2020“ saugus ir Ch.Erikseno dramą

Tiesa, bent jau kol kas bausti žaidėjų UEFA neketina, nors tokios galimybės ir neatmetė.

Apie tai, kad rėmėjai futbole yra svarbūs, prieš rungtynes su Škotija prabilo ir Anglijos rinktinės atstovai – vyriausiasis treneris Garethas Southgate'as ir kapitonas Harry Kane'as.

„Sporte yra daug rėmėjų, o jų skiriami pinigai leidžia sportui funkcionuoti. Ypač žemesniame lygmenyje. Tai reikalauja didelių investicijų, o be šių kompanijų būtų sunku turėti tokias sąlygas, kokių mums reikia. Žinoma, ir mūsų šalyje yra nutukimo problema, bet viską reikia vartoti su saiku. Suprantu, kodėl jie (C.Ronaldo ir P.Pogba – red. past.) taip pasielgė, bet tokiose situacijose visada reikia žiūrėti į platesnį paveikslą“, – kalbėjo G.Southgate'as.

„Mano nuomone, rėmėjai gali daryti tai, ką nori, nes jie už tai sumokėjo savo pinigus. Aš apie tai negalvoju – visos mano mintys yra apie rungtynes su Škotija“, – pritarė H.Kane'as, kuris turi rėmimo sutartį su „Coca-Cola“.

Įdomu tai, kad „Coca-Cola“ gėrimą kadaise reklamavo ir žmogus, nuo kurio prasidėjo visa ši epopėja – C.Ronaldo. Internautai jau surado ir tą pagrindžiančius kadrus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis