Europos čempionate laukiama net 50 tūkst. Albanijos sirgalių

Europos futbolo čempionatas Vokietijoje startuos jau šįvakar, o į žemyno viduryje išsidėsčiusią valstybę jau plūsta tūkstančiai įvairių futbolo sirgalių iš įvairių šalių. Bene didžiausiam antplūdžiui turnyro pradžioje ruošiasi Dortmundas.

ESPN informuoja, kad UEFA ir Vokietijos pareigūnai ruošiasi net 50 tūkst. Albanijos sirgalių sutikimui Dortmunde.

Būtent šiame mieste albanai pradės „Euro 2024“ turnyrą, kai šeštadienio vakarą susigrums su titulą ginsiančiais Italijos futbolininkais.

Lietuvos dydžio šalyje, turinčioje 2,8 mln. gyventojų, gyvenimas futbolo čempionato metu apmirs. Šalies premjeras Edi Rama jau sustabdė parlamento veiklą dešimčiai dienų, kad daugiau nei 100 ministrų ir parlamentarų galėtų apsilankyti Albanijos rinktinės rungtynėse prieš italus, kroatus ir ispanus.

Dortmundo „Signal Iduna Park“ stadionas per Europos čempionatą talpins apie 62 tūkst. sirgalių, tad manoma, jog albanai užpildys ne tik jiems numatytas vietas, bet ir neutralių sirgalių sektorius. Italų Dortmunde laukiama apie 10 tūkst.

ESPN teigimu, 50 tūkst. albanų čempionato pradžioje turėtų būti didžiausia sirgalių grupė, neskaitant šeimininkės Vokietijos.

Europos čempionato pradžioje tikimasi sulaukti ir apie 40 tūkst. anglų, šiek tiek mažiau škotų, taip pat dešimčių tūkstančių olandų ir lenkų.

Manoma, kad didžiulio palaikymo sulauks ir Turkijos rinktinė, mat Vokietijoje skaičiuojama net apie 7 mln. nuolatinę gyvenamąją vietą ten turinčių turkų.

Europos čempionatas startuos šįvakar, kai 22 val. Lietuvos laiku į kovą Miunchene stos šeimininkai vokiečiai ir jiems iššūkį mesiantys škotai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis