Futbolo legendos idėja karantino metu: tautiečiams prezervatyvus pristatys dronais

Faustino Asprilla – ne tik vienas geriausių visų laikų Kolumbijos futbolininkų, tačiau ir išradingas vyras. Kol viso pasaulio gyventojų prašoma likti namuose, šioje Pietų Amerikos šalyje gyventojai pradėjo netikėtai skųstis tuo, jog daugumai iš jų baigėsi kontracepcijos priemonių atsargos. Ir čia į pagalbą skuba F.Asprilla.
Faustino Asprilla sumanymas
Faustino Asprilla sumanymas / 15min koliažas

Skelbiama, kad apie 20 proc. pasaulio kontraceptinių priemonių pagaminanti Malaizijos bendrovė „Karex Bhd“ jau buvo priversta užsidaryti. Su rimtomis finansinėmis problemomis susiduria ir Kinijos bei Indijos gamintojai.

Produktų paklausa išaugo kelis kartus, nes žmonės pradėjo daugiau saugotis ir vengia turėti vaikų kol pasaulis gyvena nežinomybėje.

„Scanpix“ nuotr./Faustino Asprilla
„Scanpix“ nuotr./Faustino Asprilla

Su logistikos problemomis šiomis savaitėmis susidūrė ir buvęs „Parma“ bei „Newcastle United“ klubų puolėjas. Nuo 2014-ųjų F.Asprilla valdo prezervatyvų prekės ženklą „Tino“ ir žada savo produkciją šiuo neramiu laikotarpiu pristatyti dronų pagalba.

Kol kas neskelbiama, kokiu būdų kolumbietis tenkins paklausą, tačiau apie savo sumanymą jau pranešė tviteryje. Kol kas F.Asprilla kontraceptikais žada aprūpinti tik sostinės Bagotos ir Medelino gyventojus.

„Twitter“ nuotr./F.Asprilla sumanymas
„Twitter“ nuotr./F.Asprilla sumanymas

Buvusio futbolininko teigimu, jis šiuo metu savo parduotuvėse turi apie 3,6 mln. prezervatyvų.

„Turiu didelį kiekį ir noriu produkciją išsiųsti tiems, kuriems jos labiausiai reikia. Visi supranta, kad nėštumai pandemijos akivaizdoje nėra džiugus dalykas“, – kalbėjo futbolininkas.

F.Asprilla yra tapęs Kolumbijos sekso simboliu – vyras ne kartą yra prisipažinęs, kad turi priklausomybę nuo sekso.

Kolumbijoje plačiai nuskambėjo istorija, kai 1993-aisiais debiutiniame jo mače vilkint nacionalinės rinktinės marškinėlius vienas fotografas užfiksavo jo vyrišką pasididžiavimą.

2003-aisiais vyras įstojo į Čilės universitetą, o baigęs karjerą pritaikė savo žinias priimdamas pasiūlymą išleisti savo vardo XL prezervatyvų liniją.

2007-aisiais jis tapo pirmuoju Kolumbijos vyru, kuris visiškai nuogas pozavo „Soho“ žurnalo viršeliui.

F.Asprilla viršelyje
F.Asprilla viršelyje

Baigęs profesionalo karjerą F.Asprilla ne kartą buvo kviečiamas į pornografijos pasaulį. 2013-aisiais viena italų bendrovė jam netgi siūlė po 5 tūkst. eurų per savaitę. Nors filmuotis juostoje futbolininkas atsisakė, vėliau ne kartą prisipažino, jog pasiūlymas buvo ypač viliojantis ir jis rimtai jį svarstė.

„Tino“ nuo 2014 metų yra populiariausias kontracepcijos priemonių prekės ženklas Kolumbijoje.

„Tino“ nuotr./"Tino" produkcija
„Tino“ nuotr./"Tino" produkcija

Šalis susiduria su milžiniškomis neplanuoto nėštumo problemomis, ypač tarp paauglių.

Elenos Prada iš Guttmacherio instituto visai neseniai atliktas tyrimas parodė, kad tūkstančiui Kolumbijos moterų tenka 89 neplanuoto nėštumo atvejai, 44 proc. iš jų (400 tūkst. per metu) baigiasi abortais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų