Iš viso „Repucom“ atrinko 10 žaidėjų, kurie, anot marketingo specialistų, galėtų geriausiai pristatyti įvairias prekes ir paslaugas.
„Cristiano Ronaldo yra mūsų srities specialistų svajonė, – teigė kompanijos vadovas Paulas Smithas. – Portugalą pasaulyje atpažįsta kone visi. Tai yra pagrindinis dalykas lemiantis reklamų, kuriose jis filmuojasi, sėkmę. Maža to, futbolininko gerbėjų sąrašas socialiniuose tinkluose yra milžiniškas. Pavyzdžiui, „Facebook“ tinkle jis turi daugiau nei 82 milijonus gerbėjų, o „Twitter“ – apie 26 milijonus.“
Antrąją ir trečiąją pozicijas sąraše užima „Barcelona“ žaidėjai – Lionelis Messi ir Gerardas Pique, kuriam populiarumo suteikia ir draugystė su pop muzikos žvaigžde Shakira.
Gana netikėtai ketvirtąją vietą sąraše užima Londono „Chelsea“ puolėjas Fernando Torresas, lenkdamas penktoje pozicijoje esantį Wayne’ą Rooney.
Šeštoje ir septintoje vietose yra dar du „Barcelona“ futbolininkai – Andresas Iniesta bei Neymaras. Po jų seka Madrido „Real“ vartininkas Ikeras Casillasas.
Dešimtuką užbaigia vieninteliai ne Ispanijos ir Anglijos čempionate rungtyniaujantys žaidėjai – tai Zlatanas Ibrahimovičius („Paris Saint Germain“) ir Thierry Henry („New York Red Bulls“).