Pasak VRFS prezidento Pauliaus Malžinsko, plečiant LFF narių skaičių visų pirma siekiama tiesiogiai į federacijos struktūrą įtraukti futbolo klubus.
„Futbolo klubai yra futbolo bendruomenės pagrindas. Todėl neatsitiktinai FIFA patvirtinti standartiniai futbolo asociacijų įstatai numato, kad jie turi būti tikrieji nariai ir tiesiogiai dalyvauti LFF valdyme. Šiuo metu LFF iš viso turi tik 18 narių – 10 regioninių futbolo asociacijų ir 8 šakines asociacijas. VRFS Valdybos pasiūlymas paprastas ir aiškus – LFF nariais, kartu su jau esančiais, turi tapti visi Lietuvos A lygos čempionate, I lygos pirmenybėse, II lygos pirmenybėse, Lietuvos salės futbolo A lygos pirmenybėse ir Lietuvos moterų A lygos pirmenybėse dalyvaujantys futbolo klubai. Visi šie klubai dalyvauja LFF Licencijavimo procese, jie turi tam tikrą struktūrą ir vykdo futbolo veiklą kurdami pridėtinę vertę visam Lietuvos futbolui. Tad natūralu, kad tokie klubai turi dalyvauti ir LFF veikloje, konkrečiai – aukščiausio LFF valdžios organo, narių Konferencijos darbe“, – teigė P.Malžinskas.
Pasiūlymą dėl LFF Generalinio sekretoriaus veiklos terminų nustatymo VRFS Valdyba pateikė atsižvelgdama į Sporto įstatymo nuostatas.
„Šiais metais Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministerija Lietuvos futbolo federacijai neskyrė valstybės biudžeto lėšų LFF aukšto meistriškumo sporto programų įgyvendinimo finansavimui, nes šiuo metu galiojančiuose LFF įstatuose nėra įtvirtintas LFF vienasmenio valdymo organo – Generalinio sekretoriaus maksimalus galimų kadencijų skaičius. Manome, kad būtų tikslinga LFF Generalinio sekretoriaus kadencijų skaičių apriboti iki trijų. Tiek pat kadencijų iš eilės gali dirbti ir LFF Prezidentas, todėl toks pasirinkimas yra racionalus ir logiškas. Juo labiau, kad siūlome, jog būtent Prezidentas teiktų Generalinio sekretoriaus kandidatūrą Vykdomojo Komiteto tvirtinimui“, – pastebėjo P.Malžinskas.
VRFS Valdyba svarbius pokyčius siūlo ir ginčų nagrinėjimo tvarkoje, todėl suformuluota keletas svarbių pasiūlymų LFF įstatuose, kurie ginčų nagrinėjime turėtų įtvirtinti Lietuvos Sporto arbitražo vaidmenį. „Iki šiol LFF ir jos narių ar kitų juridinių subjektų ginčus nagrinėjo arba pati federacija, arba buvo paliekama galimybė kreiptis į Lozanoje esantį Tarptautinį sporto arbitražo teismą. Akivaizdu, kad tai stipriai sumenkina teisinės gynybos galimybes ir prieinamumą prie teisingumo, nes teikti ginčą nagrinėti institucijai kuri pati ir priėmė sprendimą nėra daug prasmės, o Tarptautinis sporto arbitražas yra brangus ir sudėtingas. Pasinaudojus Lietuvos Sporto arbitražo paslaugomis teisinės gynybos ir ginčų sprendimo procesas taptų pigesnis, greitesnis ir paprastesnis, juo labiau, kad tokia galimybė aiškiai įtvirtinta FIFA įstatuose. Manau, kad tai kokybiškai paveiktų ir pačią LFF, kurios teisiniai sprendimai būtų geriau argumentuoti ir apsvarstyti, o LFF parodytų sektiną pavyzdį ir visoms kitoms sporto federacijoms“, – samprotavo VRFS prezidentas P. Malžinskas.
VRFS Valdybos siūlomas atnaujintų LFF įstatų projektas bus pristatytas Asociacijos nariams artimiausioje visuotinėje konferencijoje. Ji bus surengta pasibaigus dėl koronaviruso šalyje įvestam karantinui. „Tikiuosi, kad VRFS nariai teigiamai įvertins mūsų siūlomus pokyčius. Esame įsipareigoję nuosekliai ir konstruktyviai siekti LFF valdymo struktūros permainų, tad didesnis Lietuvos futbolo bendruomenės narių įsitraukimas į federacijos valdymą būtų pirmas žingsnis šiame kelyje, o pačiai federacijai ir jos nariams būtų taikomi aukšti skaidrumo, atvirumo ir etikos standartai“, – konstatavo P.Malžinskas.