2022 12 09

Ketvirtfinalis: kiekviena komanda pretenduoja laimėti pasaulio čempionatą

Dabar jų liko aštuonios. Po kiek daugiau nei dviejų savaičių futbolo pasaulio čempionatas nuo 32 komandų susitraukė iki aštuonių pretendentų, kurių daugumai vienintelis tikslas yra titulas, o visa kita – tiesiog nesėkmė.

Ne visi, aišku, yra lygūs favoritai.

Marokas, už kurį dabar serga visa Afrika ir arabų pasaulis, pirmą kartą pasiekė pasaulio čempionato ketvirtfinalį. Nieko neatiduos lengvai, bet patiems marokiečiams viskas jau yra virš to, ko jie tikėjosi Katare.

Analizuojant toliau, galima sakyti, kad Kroatija irgi turi tam tikras ribas.

O štai kitos šešios komandos pasaulio pirmenybėse nėra tam, kad dalyvautų. Katare jos yra dėl šlovės.

Anglija ir Prancūzija turi tiek žaidėjų resursų, kokiais varžytis kitos komandos negali.

Portugalija nori Cristiano Ronaldo gulbės giesmės, net jei jis nepatektų į starto sudėtį.

Nyderlandų rinktinės treneris Louisas van Gaalas kartoja, kad žaisti futbolą yra beprasmiška, jei nesistengi laimėti.

Taip pat yra ir dvi Pietų Amerikos futbolo milžinės: šeštąjį pasaulio čempionų titulą medžiojanti Brazilija turbūt kol kas turnyre atrodo įspūdingiausiai, o Lionelio Messi vedama Argentina nusiteikusi būtent Katare palydėti savo lyderį į viršukalnę.

Štai detalesnis žvilgsnis į visas ketvirtfinalio poras.

Brazilija – Kroatija penktadienį 17 val.

Turnyre likusioms komandoms nebėra grėsmingesnio vaizdo nei brazilų linksmybės. Per pastaruosius tris pasaulio čempionatus Brazilija buvo pripildyta nerimo, įtampos ir širdgėlos. Kataro stadionuose Neymaras, Vinicius Junioras, Richarlisonas ir kiti Tite treniruojami vyrai žaidžia lyg ant sparnų, lengvai, gražiai ir efektingai. O tai varžovus gąsdina dar labiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis