Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

L.Messi ir belgų autobusų vairuotojai čempionate skundžiasi: jaučiasi palaužti

Pasaulio futbolo čempionato rengėjai žadėjo svajonių darbą Anglijos autobusų vairuotojams Katare, bet daug žadėtų dalykų neišsipildė. Taigi lieka daug nusivylimo, – rašo „Daily Express“.

Daugiau nei 40 britų vairuotojų pasiryžo šešių savaičių kelionei ir darbui, už kurį jiems buvo žadėta 6 tūkst. eurų čekiai.

Šešios darbo dienos po 12 valandų per savaitę ir aukšto lygio apgyvendinimo sąlygos buvo įrašytos į sutartį.

Tačiau kasdienybė atrodo kiek kitaip. Reikalaujama dirbti septynias dienas per savaitę neskaičiuojant laiko, o darbo sąlygos prie vairo yra sunkios ir dėl 35 laipsnių karščio, kai net vandens atsigerti nesuteikiama.

Andrianui McLeodui, dirbančiam autobuso vairuotoju 28 metus, buvo pavesta užduotis vežioti Belgijos rinktinę pasaulio čempionate, bet pasidžiaugti patirtimi nepavyksta.

Prasidėjo nesklandumai dėl mokėjimų, kai atėjo laikas mokėti dviejų savaičių uždarbį.

Pinigai nebuvo pervesti į sąskaitas, darbuotojai turėjo rinktis, ar priimti atlygį grynaisiais, ar laukti ilgiau didesnės sumos.

„Scanpix“ nuotr./Futbolo komandas Katare vežantys vairuotojai nėra patenkinti.
„Scanpix“ nuotr./Futbolo komandas Katare vežantys vairuotojai nėra patenkinti.

A.McLeodas teigė nusprendęs palaukti, nes grynųjų pinigų vis tiek negalėtų greitai perduoti šeimai.

Praėjo savaitė, bet apie pinigus kalbos vis nebuvo. Pasak A.McLeodo, jis žino dvidešimt vairuotojų, kurie atsidūrė tokioje pačioje situacijoje.

„Kai kurie nusivylė. Turime šeimą, kuriai reikia mokėti nuomos mokesčius“, – padėtį aiškino vairuotojas.

Jam nelengva, susideda įvairios priežastys, dėl kurių Katare jaučiasi vis prasčiau. „Esu 44 metų ir nepamenu, kada pastarąjį kartą braukiau ašaras. Jaučiuosi palaužtas“, – pripažino A.McLeodas.

„Scanpix“ nuotr./Futbolo komandas Katare vežantys vairuotojai nėra patenkinti.
„Scanpix“ nuotr./Futbolo komandas Katare vežantys vairuotojai nėra patenkinti.

Vairuotojų laukė didelis nusivylimas, kai vietoj apgyvendinimo centre jie buvo nugrūsti į atokias vietas. Tai tapo problema tiems, kurie grįžta po naktinių pamainų. Šiems vairuotojams reikia ieškotis maisto, o artimiausia parduotuvėlė gali būti už pusvalandžio kelio.

Kai kuriems vairuotojams teko nakvoti drauge su nepažįstamais žmonėmis. O tai tapo paskutiniu lašu prieš priimant sprendimą susipakuoti daiktus ir iškeliauti namo.

„Scanpix“ nuotr./Futbolo komandas Katare vežantys vairuotojai nėra patenkinti.
„Scanpix“ nuotr./Futbolo komandas Katare vežantys vairuotojai nėra patenkinti.

Nors į Katarą išvyko daug patyrusių vairuotojų, netikėtai jiems teko lankyti ir vėlyvus naktinius vairavimo kursus, norint išmokti paprasčiausių vairavimo pagrindų.

„Daug vairuotojų pasamdyta iš Indijos, nes jie yra pigi darbo jėga. Mes esame patyrę vairuotojai, o dėstytojas instruktavo, kaip mirksėti šviesomis“, – pasakojo Paulas Cadmanas, vairuojantis Argentinos rinktinės autobusą.

Vienas „Daily Express“ kalbintas šaltinių sakė, kad situaciją apsunkina transportą organizuojančių žmonių nekompetencija.

„Rusijos ir Kataro kompanijos yra atsakingos už logistiką ir transportą. Bet neatrodo, kad jos žinotų, ką daro“, – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?