01 24

Laikinais benamiais tapę klubai spjaudosi, o LFF dar pučia vilties kamuolį

Lietuvos futbolo A lygos klubai pabudo po žiemos miego ir ėmė ruoštis artėjančiam sezonui, tačiau jo pradžia pasės nemažai iššūkių. Lygos valdyba nusprendė, jog dalyje aikščių aukščiausios lygos rungtynės vykti negali, tad ne viena komanda liko be išeitimi daug metų buvusių laikinų namų.

„Panevėžys“ sezoną pradėdavo „Žemynos“ progimnazijos aikštėje, „Šiauliai“ rungtynes šaltuoju metų laiku rengė „Gytarių“ stadione, Telšių „Džiugas“ svečius priimdavo „Ateities“ progimnazijoje, naujokai „Transinvest“ visą praėjusį sezoną žaidė Širvintų stadione, o Kauno rajono „Hegelmann“ – LFF treniruočių centro stadione laikinojoje sostinėje.

LFF prezidentas Edgaras Stankevičius ir viešai, ir už uždarų durų jau kurį laiką stūmė idėją nereprezentatyviai atrodančių aikščių atsisakyti.

Ir galiausiai tai buvo pasiekta – „Panevėžio“, „Šiaulių“, „Džiugo“ ir „Transinvest“ ir „Hegelmann“ komandos liko be sau įprastų namų.

Balsai pasiskirstė 6:3. „Prieš“ tarė šiauliečiai, panevėžiečiai ir telšiškiai. Oficialiai į A lygos šeimą dar nepriimto „Transinvest“ klubo balsas nebuvo skaičiuojamas.

„Po ilgų diskusijų, buvo priimtas sudėtingas, tačiau reikalingas sprendimas lygos vystymuisi. Tikime, kad toks sprendimas prisidės prie futbolo infrastruktūros gerinimo skirtinguose Lietuvos miestuose ateityje“, – taip oficialiame pranešime teigė LFF prezidentas Edgaras Stankevičius.

Sezono startui besirengiantys ir namų aikščių nebeturintys klubai spjaudosi dėl tokio ėjimo. Tiesa, ne visi. Debiutantams žalia šviesa dėl Širvintų vis dėlto bus degama, o Kauno rajono klubas jau rado greitą išeitį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis