Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Mallorca“ nori pirkti uzbekai

Šveicarijos kompanija „Zeromax“, kuriai per kitus asmenis, kaip įtariama, vadovauja Uzbekistano prezidento dukra Giulnara Karimova, nusprendė bandyti įsigyti Ispanijos aukščiausiosios lygos „Mallorca“ futbolo klubą. Preliminari sandorio suma siekia 60 milijonų eurų.
„Mallorca“ futbolo klubu domisi uzbekai
„Mallorca“ futbolo klubu domisi uzbekai. / AFP/„Scanpix“ nuotr.
„Mallorca“ futbolo klubas
„Mallorca“ futbolo klubas

Tai praneša tinklalapis uznews.net. Tačiau oficiali „Zeromax“ atstovybė Uzbekistane (būtent šioje šalyje kompanija vykdo savo pagrindinę veiklą) šios informacijos kol kas nepatvirtino, tačiau ir nepaneigė.

Tinklalapis remiasi gerai informuotu šaltiniu, kuris teigia, jog „Zeromax“ ruošiasi perpirkti kontrolinį klubo akcijų paketą iš kompanijos „Binipuntiro“, kuri valdo per 91 procentą „Mallorca“ kapitalo.

Ispanijos žiniasklaida praneša, idėja parduoti klubą Šveicarijos ir Uzbekistano dariniui kilo „Barcelona“ prezidentui Joanui Laportai, kuris ir yra šios operacijos tarpininkas.

Paskutine sutarties pasirašymo kliūtimi laikomas britų verslininkas Paulas Davidssonas, kuriam priklauso FC „Mallorca“ prekės ženklas. Be jo, britui priklauso visa turistinė infrastruktūra kurortinėje Ispanijos saloje – viešbučiai, parduotuvės, restoranai, dirbantys su „Mallorca“ prekės ženklu.

Idėja parduoti klubą „Zeromax“ nėra atsitiktinė. Minėtos kompanijos antriniai dariniai yra stipriausio Uzbekistano klubo „Budenkor“ savininkai, o minėtas klubas yra pasirašęs bendradarbiavimo sutartį su „Barcelona“. Ispanai padeda šiai Azijos komandai kelti savo žaidėjų meistriškumą bendromis treniruočių stovyklomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos