Mario Balotteli leidžiasi į Silvio Berlusconi valdomą antrosios lygos klubą

Buvęs Italijos futbolo rinktinės ir kelių garsių Europos klubų puolėjas Mario Balotelli pasirašė sutartį su „Monza“ komanda, rungtyniaujančia Italijos antrojoje lygoje. Kontraktas sudarytas iki 2021 metų vasaros.

M.Balotelli praėjusį sezoną atstovavo savo gimtojo miesto „Brescia“ komandoje Italijos aukščiausioje lygoje.

Jis žaidė Brešijos klube iki pandemijos pirmosios bangos, bet sustojus čempionatui pavasarį buvo dingęs iš komandos akiračio. Kai vasarą M.Balotelli norėjo sugrįžti treniruotis ir tęsti pirmenybes, klubas atsisakė jį priimti.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Mario Balotelli
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Mario Balotelli

30-mečio puolėjo karjera buvo vingiuota. Savo nežabotam talentui atsiskleisti jis gavo daug skirtingų galimybių, bet sudėtingas charakteris nepadėjo surasti sau tinkamos vietos, nors žaidė prestižiniuose Europos klubuose: „Milan“, Milano „Inter“, „Manchester City“, „Liverpool“, „Nice“ ir Marselio „Olympique“.

Italijos rinktinėje M.Balotelli sužaidė 36 mačus ir pelnė 14 įvarčių.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Mario Balotelli
AFP/„Scanpix“ nuotr./Mario Balotelli

Dabar jis atstovaus „Monza“. Šis futbolo klubas skaičiuoja 108 metų istoriją. Be to, „Monza“ daugiausiai metų „Serie B“ praleidusi komanda, taip ir neiškopusi į aukščiausią divizioną.

Prieš trejus metus ši komanda patyrė bankrotą ir nusileido į ketvirtą lygą. Buvęs „Milan“ savininkas ir šalies premjeras Silvio Berlusconi 2017 metais įsigijo Lombardijos regiono komandą už 740 mln. eurų.

„Scanpix“ nuotr./Silvio Berlusconi
„Scanpix“ nuotr./Silvio Berlusconi

Su naujomis investicijomis „Monza“ šiemet grįžo į antrąjį divizioną. 120 tūkst. gyventojų turinčiame Moncos mieste žaidžia ir dar vienas buvęs „Milan“ futbolininkas Kevinas Prince'as Boatengas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis