JAV sporto ir laisvalaikio prekių gamybos milžinės „Nike“ dizainerių sukurti naujieji „Barcelona“ marškinėliai aršiausiai kritikuojami dėl sulaužytos klubo tradicijos – nebeliko dryžių.
Taip atsitiko todėl, kad pagrindiniu naujojo dizaino aspektu tapo tradicinių „Barcelona“ klubo spalvų – mėlynos ir granatinės – suliejimas. Dizaineriai tvirtina, jog „susilieję dryžiai aprangai suteiks ryškesnę išvaizdą“.
wikimedia.org nuotr. JAV populiarūs saldainiai „Candy Corn“. |
Sirgalių kritikos sulaukė ir naujieji išvykų marškinėliai – ryškių geltonos bei oranžinės spalvų, kurie yra neįtikėtinai panašūs į JAV populiarius saldainius „Candy Corn“.
Dizaineriai atsikirto, kad tokios spalvos buvo parinktos „atsižvelgiant į Barselonos miesto kultūros įvairovę, dailę, stilių ir architektūrą“, o jos ryškios todėl, kad „dar labiau pabrėžtų trykštantį energija komandos žaidimo stilių“.
Kitų „Barcelona“ klubo tradicijų „Nike“ dizaineriai nelaužė: ant nugaros, ties kaklu, buvo palikta Katalonijos vėliava, o marškinėlių vidinėje pusėje – „Barcelona“ devizas „Mes Que Un Club“ (liet. „Daugiau nei klubas“).
„Nike“ nepamiršo pasigirti, kad gaminat naujuosius „Barcelona“ marškinėlius buvo naudojami ir perdirbti plastmasiniai vandens buteliai, taip saugant gamtą. Kiekvienam aprangos komplektui, t.y. marškinėliams ir šortams, pagaminti prireikė 13 plastmasinių butelių, o tokia gamybos technologija leido energijos sąnaudas sumažinti 30 procentų, palyginus su tradiciniais aprangos gamybos būdais.
Pirmą kartą po 8 metų pertraukos „Barcelona“ klubas šį sezoną gali likti be trofėjų, jei penktadienį pralaimės ir paskutines sezono rungtynes – Ispanijos Karaliaus taurės finale prieš Bilbao „Athletic“.