Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„NY Times“: J.Mourinho siekis susigrąžinti šlovingą praeitį

Staiga atsiradus laisvo laiko po to, kai paliko „Manchester United“, José Mourinho nusifilmavo lažybų bendrovės reklamoje. Praėjo pora metų, portugalas pakeitė pora darbų, bet reklama vis dar rodoma Jungtinėje Karalystėje. Rodoma todėl, J.Mourinho vis dar yra žinomas vardas šioje šalyje. Be to, pagrindinė reklamos idėja tebėra aktuali.
Jose Mourinho
Jose Mourinho / „Scanpix“ nuotr.

J.Mourinho vaidyba, kaip ir galima tikėtis, yra kiek banali, tačiau lygiai taip pat ir meistriška. Strategas įdegęs, sveikas ir atsipalaidavęs, kaip ir mes visi 2019-aisiais, jis nuoširdžiai tebeaiškina žiūrovams, ko reikia, kad būtum „ypatingas“. Kas jau kas, o jis tikrai tai žino. Juk Jose ir yra „Special One“, arba kitaip – „Ypatingasis“.

Treneris suvaidina lengvai, mirkteli ir nusišypso. Kalbėjimo tonas – visiškai saviironiškas. J.Mourinho šypteli iš savo tuštybės, lengvo pasipūtimo ir polinkio gudrauti. Jis noriai ir su džiaugsmu satyrizuoja karikatūrišką piktadarystę, dėl kurios 20 metų buvo bene patraukliausias savo kartos futbolo treneris.

J.Mourinho „Ypatinguoju“ tapo likus metams iki „YouTube“ atsiradimo. Tais laikais dar nebuvo „Facebook“ ar „Netflix“, žmonės naudojosi DVD nuomos punktais...

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Jose Mourinho
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Jose Mourinho

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?