Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„NY Times“: Kaip baimė ir melagienos stabdo „Premier“ lygos vakcinavimo procesą

„Ataskaita“ pasklido žaibiškai. „Premier“ lygos žaidėjai dalijosi nuoroda vieni su kitais. Kai kurie nuorodą siuntė šeimos nariams ir artimiesiems. Išvados buvo tokios, kad kai kurie pristatė straipsnį savo gydytojams, prašydami patarimo.

Taip sparčiai išplito interneto puslapis, kuris esą seka „jaunus sportininkus, kuriems smarkiai pablogėjo sveikata po vienos ar kelių COVID vakcinos dozių“. Tyrime buvo minimos 19 „sportininkų“ pavardės, dauguma jų iš JAV, kurie patyrė širdies smūgius. Anot svetainės autorių, kai kurie širdies smūgiai buvo mirtini.

Beveik iškart gydytojai ir kiti labiau įsigilinę žmonės pastebėjo daugybę netikslumų pateikiamoje informacijoje. Viena iš pavardžių buvo Hanko Aarono – beisbolo šlovės muziejaus nario – kuris mirė sausį. Jam buvo 86-eri. Kitas vyras sąraše – buvęs NBA krepšininkas – mirė būdamas 64-erių. Net ir paprasčiausias pasigilinimas leido pamatyti, kad dauguma minimų jaunų atletų jau anksčiau yra susidūrę su sveikatos problemomis.

Bet tai jiems nerūpėjo. Nerūpėjo ir tai, kad pranešimas interneto puslapyje vėliau buvo išnarstytas ir iš esmės paneigtas. Jis privertė futbolininkus kelti klausimus dėl vakcinacijos. Žala, bent jau taip mano medikai, buvo padaryta.

Šios savaitės „Premier“ lygai nėra paprastos – COVID-19 atvejų skaičiai kyla, rungtynės atšaukinėjamos, pasigirsta raginimų bent kuriam laikui stabdyti sezoną. Šios problemos ėmė ryškinti vakcinacijos klausimus: kodėl turtingiausia lyga pasaulyje turi tokių problemų įtikinant savo žvaigždes skiepytis?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?