Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Originali prezervatyvų reklama futbolo rungtynėse Tailande

Originali „Durex“ reklamos idėja sulaukė palaikymo. Tailando futbolo čempionato rungtynėse papildomą laiką skelbiantis elektroninis laikrodis buvo „aprengtas“ naujojo „Durex“ gaminio – „Performa“ prezervatyvo pakuote.
Papildomą laiką skelbiantis elektroninis laikrodis buvo „aprengtas“ prezervatyvo pakuote.
Papildomą laiką skelbiantis elektroninis laikrodis buvo „aprengtas“ prezervatyvo pakuote. / „Durex“ nuotr.

Toks reklamos būdas sulaukė aukščiausių įvertinimų ir iš futbolo sirgalių, ir iš reklamos ekspertų.

„Dar niekada nebuvau matęs tokio efektyvaus būdo reklamuoti prezervatyvus sporto rungtynėse. Taip tarsi pasakoma, jog linksmybės futbole prasideda papildomo laiko metu. Tiesiog puiki idėja!“ – gyrė reklamos specialistas Frankas Mertensas.

Kaip ir įprastose rungtynėse, patobulintas elektroninis laikrodis futbolininkams bei sirgaliams rodomas pirmojo ir antrojo kėlinio pabaigose, informuojant kiek papildomo laiko nuspręsta pridėti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos