„Pepsi“ teko atsiprašyti už neskoningas reklamas su Cristiano Ronaldo vudu lėle

„Pepsi“ koncernui teko viešai atsiprašyti Portugalijos rinktinės lyderio Cristiano Ronaldo už tai, kad prieš lemiamas atrankos į pasaulio futbolo čempionato rungtynes reklamose Švedijoje naudojo jį imituojančią vudu lėlę.
Reklama su Cristiano Ronaldo „voodoo“ lėle
Reklama su Cristiano Ronaldo vudu lėle

Prieš atsakomąsias Portugalijos ir Švedijos rinktinių rungtynes dėl patekimo į pasaulio čempionatą „Pepsi“ Švedijoje platino reklamas, kuriose Madrido „Real“ žvaigždė vaizduojama kaip maža vudu lėlė.

Vienoje reklamų lėlė, kuri aprengta septintuoju numeriu (C.Ronaldo numeris – red.) pažymėtais Portugalijos rinktinės spalvų marškinėliais, yra padėta ant geležinkelio bėgių. Reklamos šūkis skelbia: „Mes pervažiuosime Portugaliją“ („We are going to pass over Portugal“ – ang.).

Kitoje reklamoje ant lėlės galvos uždėta „Pepsi“ skardinė, o trečioje – lėlė subadyta daugybe smeigtukų.

Reklama su Cristiano Ronaldo „voodoo“ lėle
Reklama su Cristiano Ronaldo vudu lėle

Ši reklamos kampanija papiktino portugalus, kurie socialiniame tinkle „Facebook“ įkūrė grupę, raginančią boikotuoti „Pepsi“ gaminius.

„Labai atsiprašome, kad sporto varžybų principą parodėme neigiamame kontekste. Gailimės, kad žmonės jaučiasi įžeisti dėl šių reklamų – jos pašalintos. Norime visų atsiprašyti“, – teigiama oficialiame „Pepsi“ pranešime.

Reklama su Cristiano Ronaldo „voodoo“ lėle
Reklama su Cristiano Ronaldo „voodoo“ lėle

Primename, kad Portugalija įveikė Švedijos rinktinę 3:2, o C.Ronaldo sumušė visus tris įvarčius. Vieną puolėjas pelnė pirmajame mače, kurį portugalai laimėjo 1:0.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis