Sovietinę simboliką propaguojanti FIFA į kritiką nereaguoja

Nėra abejonių, kad pasaulio futbolo čempionatas Rusijoje tik prisideda prie Vladimiro Putino režimo populiarumo tėvynėje ir už jos ribų. Leidusi šioje šalyje vykti čempionatui FIFA organizacija pademonstravo nejautrumą ir savo socialiniame tinkle, kai pasidalijo nuotrauka su sovietine simbolika.
FIFA pasidalinta nuotrauka socialiniame tinkle
FIFA pasidalinta nuotrauka socialiniame tinkle / FIFA nuotr.

Oficialioje pasaulio futbolo čempionatui skirtoje „Instagram“ paskyroje FIFA pasidalijo nuotrauka lyg iš propagandos vadovėlio.

Nuotraukoje pavaizduotas vaikas su raudona kepure, kurią puošia sovietinė simbolina – kūjis ir pjautuvas. Šalia jos romantiškas užrašas: „Žinai, kad esi įsimylėjęs, kai negali užmigti, nes pagaliau realybė yra geresnė negu sapnai“.

FIFA tikrai neslepia meilės Rusijai, tačiau ši nuotrauka papiktino daugelį internautų, kurie tiesiai šviesiai rašo, kad futbolo organizacija propaguoja Sovietų Sąjungą.

„Oficialioje FIFA Instagram paskyroje buvo patalpinta nuotrauka su komunistine Sovietų Sąjungos simbolika (pjautuvas ir kūjis). Kreipiausi į FIFA Instagram paskyroje bei jų oficialiame puslapyje, kad išimtų neapykantą kurstančią nuotrauką, bet manau verta atkreipti visuomenės dėmesį“, – rašė viena 15min skaitytoja.

Tačiau net ir susilaukusi daugybės neigiamų komentarų FIFA vis dar nepašalino nuotraukos iš savo paskyros. Ši turi beveik 9 mln. sekėjų.

Lietuvoje įstatymu yra draudžiama nacistinių ir SSRS komunistinių režimų simbolika. Tačiau pasaulyje dažniau daug griežčiau žiūrima į nacistinių nusikaltimų simbolius, bet ne sovietinių.

Prieš čempionatą kritikos susilaukė kompanija „Adidas“, kuri platino sportinius marškinėlius su Sovietų Sąjungos užrašu. Tik kilus kritikos bangai, šie buvo išimti iš prekybos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis