Šveicarų reakcija į LFF stadiono dangą: „Panašu į sintetiką prie baseino“

Paskui Šveicarijos futbolo rinktinę į Vilnių atskrido ir grupelė šios šalies sporto žurnalistų, kandžiai nušvietusių lietuviškojo futbolo realybę – dirbtinę Lietuvos futbolo federacijos (LFF) stadiono dangą, ant kurios antradienį kamuolį spardys Šveicarijos ir Lietuvos rinktinės.
Šveicarų žurnalistų įspūdžiai iš LFF stadiono.
Šveicarų žurnalistų įspūdžiai iš LFF stadiono. / „Twitter“ nuotr.

„Man tai panašu į sintetiką prie baseino“, – ironiškai dirbtinę veją stadione Vilniaus širdyje aprašė „Le Matin“ žurnalistas Valentinas Schnorhkas.

„Labai sintetinė, labai dirbtinė. Liūdnoka pirmosios kartos dirbtinė danga“, – pritarė Danielis Visentinis iš „20 minutes“.

„Štai čia rytoj vakare Šveicarijos rinktinė žais su Lietuva. Sintetinė danga – tikrai ne oho“, – LFF stadiono paklodė įspūdžio nepadarė ir Marie Ceriani iš radijo „Friboug“.

„Ant dirbtinės dangos leidžiama žaisti tarptautinius mačus?“ – nusistebėjo vienas iš sureagavusių skaitytojų.

Tiesa, sintetinė veja šveicarų neturėtų pernelyg stebinti. Būtent ant tokios dangos rungtyniauja stipriausias paskutinių ketverių metų šalies futbolo klubas Berno „Young Boys“, šiemet UEFA Čempionų lygos starte nuliūdinęs ir patį „Manchester United“ su Cristiano Ronaldo.

Tik dirbtinė danga, paklota „Wankdorf“ stadione Berne yra gerokai modernesnė – „Polytan LigaTurf RS Pro CoolPlus“. LFF stadione dirbtinė danga atnaujinta pernai.

„Scanpix“ nuotr./Berno „Young Boys“ namie 2:1 įveikė „Manchester United“.
„Scanpix“ nuotr./Berno „Young Boys“ namie 2:1 įveikė „Manchester United“.

„Mes įpratę prie dirbtinės dangos. Per sezoną sužaidžiame daugiau nei pusę savo rungtynių ant jos“, – „Blick“ komentavo „Young Boys“ saugas Christianas Fassnachtas, įmušęs įvartį ir paskutinėse Šveicarijos rinktinės rungtynėse į Šiaurės Airijos vartus.

Antradienį startinėje Nati vienuolikėje turėtume išvysti ir daugiau „Young Boys“ žaidėjų, nes kiti Šveicarijos rinktinės futbolininkai –įprastai žaidžiantys ant natūralios žolės – dirbtinės dangos nemėgsta, pabrėžė „Blick“.

„Mūsų varžovė bus Lietuva, ne dirbtinė danga, bet tai taip pat svarbus rungtynių elementas“, – vaizdingai išsireiškė Šveicarijos rinktinių direktorius Pierluigi Tami.

Jis akylai stebėjo paskutinį Lietuvos rinktinės mūšį, pasibaigusį skambia pergale 3:1 prieš Bulgariją, bet jam didelio įspūdžio tai nepadarė. „Daug technikos klaidų ir perdavimai ne tokie, kaip ant natūralios vejos“, – „Blick“ sakė P.Tami.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Lietuvių pergalė prieš Bulgariją šveicarams įspūdžio nepaliko.
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Lietuvių pergalė prieš Bulgariją šveicarams įspūdžio nepaliko.

Įdomu, kad po pergalės prieš Šiaurės Airiją šveicarų futbolininkai ant dirbtinės dangos spėjo pasitreniruoti ir pačioje Šveicarijoje – viename iš mažų stadionų Ženevos priemiestyje.

Būsimų varžovų – Lietuvos futbolininkų – žaidimo analizei šveicarų žiniasklaidoje dėmesio beveik neskiriama. Kur kas išsamiau aprašomas faktas, kad rungtynes iš Vilniaus nušvies ne du komentatoriai, o vienas – Davidas Lemosas.

Nuostabą šveicarams Vilniuje sukėlė ir šildytuvas LFF stadiono spaudos konferencijų salėje. „Štai ten kairėje yra dujinis katilas. Skirtas sušildyti orą“, – prie nuotraukos rašė jau minėtas D.Visentinis iš „20 minutes“.

Oro temperatūra Vilniuje antradienio vakarą žadama apie 6 laipsnius šilumos. Tai gali tapti dar vienu nedideliu šeimininkų lietuvių pranašumu, bet šveicarams, vis dar kovojantiems dėl pirmos vietos grupėje su Europos čempionais italais, reikia ne tik pergalės, bet ir kuo geresnio įvarčių santykio.

Lietuvos rinktinė, po pergalės prieš Bulgariją, nutraukusi devynių iš eilės pralaimėjimų seriją – šansų patekti į pasaulio čempionatą jau nebeturi.

Standings provided by SofaScore LiveScore

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų