2017 08 31 /19:59

Maksimas Maksimovas išvyko į Makedoniją, tačiau „Trakai“ teigia jo nepardavę

Makedonijos čempionas Skopjės „Vardar“ klubas įsigijo „Trakų“ futbolo klubo lyderį Maksimą Maksimovą. Apie tai „Vardar“ klubas pranešė savo interneto svetainėje, tačiau „Trakų“ ekipa po kiek laiko išplatino pranešimą, kad rusas negavo komandos leidimo išvykti.
Maksimas Maksimovas
Maksimas Maksimovas

„Vardar“ klubo interneto svetainėje pranešama, kad su 21 metų puolėju iš Rusijos pasirašyta sutartis trejiems metams.

„FK „Trakai“ pareiškia, kad M.Maksimovas vis dar yra „Trakų“ žaidėjas, nes sudaryta sportinės veiklos sutartis nėra nei pasibaigusi, nei nutraukta. Lietuvos vicečempionai nėra gavę jokio oficialaus Maksimo Maksimovo ar jo atstovų pareiškimo, kuriame būtų pažymėta, kad sportinės veiklos sutartis būtų nutraukiama kokiu nors teisėtu pagrindu ar būdu. Susitarimo dėl sutarties nutraukimo šalys taip pat nėra sudariusios.

„Trakai“ ir „Vardar“ nėra sudarę jokios sutarties dėl M.Maksimovo perėjimo, taip pat „Trakai“ jokia forma nėra gavę jokio „Vardar“ pasiūlymo dėl futbolininko perėjimo sutarties sudarymo“, – paskelbtame pranešime rašo „Trakų“ ekipa.

Šiuos futbolininko ir „Vardar“ veiksmus „Trakai“ skųs FIFA.

Voroneže gimęs futbolininkas Lietuvoje žaidė nuo 2013 metų, kai prisijungė prie Klaipėdos „Atlanto“ komandos.

Šio sezono pradžioje M.Maksimovas persikėlė į „Trakų“ komandą ir per šešerias rungtynes Europos lygos atrankoje įmušė 7 įvarčius. Rusas atkreipė kur kas galingesnių klubų dėmesį.

„Vardar“ ekipa laimėjo tris pastaruosius Makedonijos čempionų titulus, o iš viso savo sąskaitoje turi 10 trofėjų.

Šį sezoną Skopjės ekipa pasiekė Europos lygos grupės varžybas, kuriose rungtyniaus vienoje grupėje su „Rosenborg“, San Sebastiano „Real Sociedad“ ir Sankt Peterburgo „Zenit“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis