Už „Milan“ klubą Silvio Berlusconi pasiūlyta milijardas eurų – per maža suma

Buvusiam Italijos premjerui Silvio Berlusconi, kurio šeima valdo legendinį „Milan“ klubą, tailandietis Bee Taechaubolas pasiūlė milijardo eurų sumą už kontrolinį klubo akcijų paketą. Vienos Azijos privataus kapitalo grupės vykdantysis direktorius pasiūlė bent 50 procentų per mažą sumą.
Silvio Berlusconi
Silvio Berlusconi / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Anot „Bangkok Post“, B.Taechaubolas ir „Thai Prime Company Limited“ nenori visiškai perimti klubo valdymo, tačiau taikosi į kontrolinį akcijų paketą, 50 proc. plius vieną akciją.

Anot įvairių pranešimų Italijos žiniasklaidoje, S.Berlusconi norėtų gauti 1,5 mln. eurų ir tada svarstytų pasiūlymą.

„Milan“ klubas nuo 1986 m. yra valdomas investicinės bendrovės „Fininvest Group“, tačiau komandos faktinis vadovas yra S.Berlusconis.

Portalas ESPN cituoja „Fininvest Group“ pareiškimą, kuriame patvirtinama informacija apie pasiūlymą, tačiau teigiama, kad jokios derybos nepradėtos.

„Mes neplanuojame parduoti kompanijos kontrolinio akcijų paketo. Įvairios organizacijos yra siūliusios mums pinigų“, – rašoma pranešime.

Pastaraisiais metais „Milan“ klubas išgyvena krizę, gana smarkiai taupo pinigus. Šio sezono „Serie A“ pirmenybėse Felippe Inzaghi vadovaujama komanda žengia vos 11-a, 24 taškais atsilikdama nuo lyderės Turino „Juventus“.

Nepaisant prastų rezultatų, „Milan“ yra vienas turtingiausių pasaulio klubų, patrauklus investuotojams.

2013 m. „Inter“ klubo 70 proc. akcijų įsigijo Azijos verslininkų konsorciumas su Ericku Thohiru priešakyje. Įvairių šaltinių duomenimis tai kainavo apie pusę milijardo JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis