Kiek mažiau nei pusė visų Viljarealio gyventojų sutilptų į stadioną, kuriame namų rungtynes žaidžia miesto pasididžiavimas.
Prekybos centras „Mercadona“ ir futbolo klubas yra tarsi korporatyviniai pusbroliai. Fernando Roigas, „Villarreal“ prezidentas ir mecenatas, turi mažumos akcijų paketą ir didžiausiame Ispanijos mažmeninės prekybos tinkle „Mercadona“. Jo brolis Juanas yra pagrindinis akcininkas ir atsakingas už „Mercadona“ verslo sėkmę visame pasaulyje.
Pagrindinis verslininko požiūris ir idėjos nesikeičia jau daugybę metų. Anot jo, bet kokio verslo sėkmę lemia tik pirkėjai. Juk būtent jie sprendžia, kas turėtų būti jų parduotuvėse. Siekdama įsitikinti, kad įmonė atitinka jų poreikius, „Mercadona“ kas tam tikrą laiką kviečia atrinktus patikimiausius klientus dalyvauti bandymų laboratorijoje.
Tai vyksta dešimtyje parduotuvių visoje Ispanijoje ir kiekviena iš jų skirta tam tikrai verslo sričiai: pavyzdžiui, naminių gyvūnėlių priežiūrai, užkandžiams ar asmens higienai. Klientų prašoma ne tik pateikti atsiliepimus apie įvairius produktus – pakuotę, kainą, skonį, kvapą – bet ir patarti „Mercadona“ darbuotojams, kaip juos naudoti.
Taip „Mercadona“ sužino tokius dalykus kaip kad nors daug žmonių perka baltojo vyno actą kaip prieskonį, jie taip pat naudoja jį kaip dėmių valiklį.
„Tokiu būdu jie sukūrė valymo priemonę, pagamintą iš acto“, – kartą Pensilvanijos universiteto Whartono mokyklos verslo žurnalui pasakojo Karaliaus Juano Carloso universiteto verslo ekonomikos profesorius Miguelis Blanco.
„Mercadona“, kaip ir „Villarreal“, supranta, kad produkto patrauklumas priklauso nuo to, kaip jis naudojamas.