„Mes pateikėme konkrečius planus ir darbus, kuriuos būtina padaryti iki kito sezono pradžios. Pagrindinis klausimas buvo, kas apsiims juos koordinuoti“, – sakė naujoji Klubų valdybos pirmininkė.
V.Venslovaitienės teigimu, visų pirma bus kuriamas A lygos prekės ženklas, startuos internetinis puslapis, lyga didesnį dėmesį skirs bendravimui su futbolo gerbėjais socialiniuose tinkluose, svarstomas ir kokybiškesnių televizijos transliacijų klausimas.
„Puikiai žinome skaudulius ir problemas. Pirmiausia reikia užtikrinti kokybiškos informacijos sklaidą, išspręsti jos prieinamumo klausimą. Klubai taip pat pasirengę investuoti į kokybiškesnes rungtynių transliacijas, – pasakojo V.Venslovaitienė. – Mums svarbu sukurti produktą, kuris būtų patrauklus būsimiems lygos partneriams, rėmėjams ir, aišku, sirgaliams bei visiems besidomintiems futbolu“.
Klubų valdybos susirinkime taip pat buvo pritarta siūlymui pirmajame etape nekurti atskiros organizacinės Klubų valdybos struktūros. Kol kas planuojama dirbti savo jėgomis bei naudotis futbolo federacijos resursais.
„Kai užsiauginsime daugiau „raumenų“, galėsime galvoti ir apie atskirą organizaciją. Šiuo metu ekonominė situacija neleidžia klubams to daryti“, – sakė V.Venslovaitienė.
A lygos klubai dar vasarą pritarė LFF iniciatyvai susiburti į Klubų valdybą. Pirmas bendras pasiekimas – sutartis su generaliniu A lygos rėmėju, pirkimo išsimokėtinai paslaugų ir vartojimo kreditų bendrove „General Financing“.