Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 12 29

Buvęs pokerio profesionalas internetiniame aukcione parduoda trofėjinę apyrankę

Buvęs pokerio profesionalas Dutchas Boydas išgyvena nelengvą laikotarpį. Susidūręs su finansinėmis problemomis, pokerio žaidėjas interneto aukcione „eBay“ parduodą trofėjinę apyrankę.
Dutchas Boydas
Dutchas Boydas / pokerpost.fr nuotr.
Temos: 1 Apyrankė

Daugkartinis Pasaulio pokerio serijos (WSOP) finalininkas bei prizininkas pastaruoju metu susiduria su finansiniais rūpesčiais, kuriuos išspręsti nėra lengva. Praėjusį mėnesį sklandė gandai apie D.Boydą ištikusią finansinę krizę bei nesėkmingas darbo paieškas. Panašu, kad nuo to laiko niekas nepasikeitė, nes internetiniame aukcione amerikietis bando parduoti legendiniame „Bellagio“ kazino laimėtą trofėjinę apyrankę.

Pats žaidėjas teigia, kad tokį sprendimą priimti jį privertė „Kalėdų išlaidoms skirtų pinigų trūkumas“. Apyrankė interneto aukcione atsirado prieš keltą dienų, o startinė trofėjaus kaina buvo 1 500 dolerių.

Apyrankę susidomėjo keletas žmonių ir po 23 statymų jos kaina ūgtelėjo iki 2 300 dolerių. Tačiau pats D.Boydas tikisi, kad suma siūloma už trofėjų pasieks bent 2 600 dolerių. „Buvau nunešęs papuošalą į aukso supirktuvę, kur prekeivis, atsižvelgdamas į šiandienines aukso kainas įvertino jį 1 500 dolerių. Tačiau atsižvelgdamas ne vien į aukštos prabos auksą, bet ir į kolekcinę apyrankės vertę manau, kad tikroji jos vertė yra ne mažesnė nei 2 644 doleriai“, – prie aprašymo puslapyje „eBay“ rašė D.Boydas.

Norite pirmieji sužinoti svarbiausias pokerio pasaulio naujienas? Prisijunkite prie mūsų socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“ – „15min Pokeris“ ir @Pokeris15min

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos