2020 10 01

Dviratininko I.Konovalovo laukia šeštasis startas „Giro d’Italia“ lenktynėse

Šeštadienį Sicilijoje prasidėsiančiose 103-iosiose prestižinėse daugiadienėse dviračių lenktynėse „Giro d’Italia“ prie starto linijos stos ir vienas Lietuvos dviratininkas – Prancūzijos komandai „Groupama - FDJ“ atstovaus Ignatas Konovalovas. 34 metų atletui tai bus šeštasis „Giro“.
Ignatas Konovalovas
Ignatas Konovalovas / „Scanpix“ nuotr.

„Savijauta gera, visi nusiteikę kovingai. Mums svarbiausia – atskiri etapai ir sprinto klasifikacija su Arnaudu Demare'u. Bendrojoje įskaitoje didelių vilčių neturime, nebent šveicaras Kilianas Frankiny bandytų kažkiek atsilaikyti aukštesnėse pozicijose. Varžybos prasidės asmeninėmis lenktynėmis, bet jose didelių ambicijų neturiu“, – sakė vienas Prancūzijos čempiono ir Europos vicečempiono A.Demare'o ginklanešių ir jo pergalių kalvių I.Konovalovas.

Ignatas „Giro d’Italia“ lenktynėse dalyvavo 2009-2011, 2016 ir 2019 metais. Pernai lietuviui pasiekti varžybų finišą sutrukdė nugaros skausmai. Ignatas pasitraukė 13-ajame etape. A.Demare'as pernai laimėjo 10-ąjį etapą, o taškų (sprinto) klasifikacijoje buvo antras.

„Giro d’Italia“ lenktynės prasidės 15,1 km pavienio starto lenktynėmis iš Monrealės į Palermą. Varžybos, kurias sudarys 21 etapas (3495,8 km), baigsis spalio 25 dieną Milane. Lenktynėse dalyvaus 22 komandos.

Po vieną „Giro d’Italia“ etapą yra laimėję trys Lietuvos dviratininkai: Tomas Vaitkus (2006 m.), I.Konovalovas (2009 m.) ir Ramūnas Navardauskas (2013 m.). Ramūnas 2012 metais po ketvirtojo ir penktojo etapų buvo varžybų lyderis. Rožinių „Giro” lyderio marškinėlių iki tol nebuvo vilkėjęs nė vienas Lietuvos dviratininkas.

I.Konovalovas „Grand Tour“ varžybose dalyvaus 10-ą kartą. Lietuvis po du kartus dalyvavo „Tour de France“ ir „Vuelta a Espana“ lenktynėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis