Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 08 06

Europos pokerio turo čempionų devintajame sezone laukia unikalios apyrankės

Ne už kalnų devintojo Europos pokerio turo (EPT) startas ir jau aišku, kad be įspūdingų sumų turo čempionams atiteks ir unikalūs trofėjai. Rugpjūčio antrąją EPT prezidentas Etgaras Stuchly oficialiai paskelbė apie tai, kad sutartis su juvelyrinių dirbinių kompanija „Shambala Jewels“ atnaujinta ir būtent ši kompanija tampa oficialių EPT trofėjų gamintoja.
PokerStars.net nuotr. / EPT laimėtojo apyrankė
PokerStars.net nuotr. / EPT laimėtojo apyrankė
Temos: 1 Apyrankė

“Shambala Jewels“ yra viena originaliausių juvelyrinių dirbinių gamintojų pasaulyje. Kompanija įkurta dar 2004 metais Danijoje ir nuo tada asmeninius papuošalus ji kuria tokioms garsenybėms, kaip Michaelas Jordanas, Jay-Z, Ashtonas Kutcheris ir daugelis kitų. Nuostabūs šios kompanijos gaminami papuošalai inspiruoti budizmo ir senovės Indijos bei Tibeto tradicijų, derinamų su skandinaviškais elementais.

Kiekviena EPT trofėjinė apyrankė vertingesnė nei 10 000 eurų, o didžiojo EPT finalo čempionas pasipuoš dirbiniu, kurio vertė viršys 25 000 dolerių.

Visos apyrankės bus gaminamos iš graviruotu keraminių rutuliukų, papuoštos 18 karatų balto aukso rutuliukais bei vienu 18 karatų rožinio aukso rutuliuku. Ant kiekvienos apyrankės bus išgraviruotos raidės, nurodančios konkretų EPT etapą. Tokiomis apyrankėmis pasipuoš visi ateinančio, jau devintojo, „PokerStars“ organizuojamo EPT čempionai.

Norite pirmieji sužinoti svarbiausias pokerio pasaulio naujienas? Prisijunkite prie mūsų socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“ – „15min Pokeris“ ir @Pokeris15min

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos