Tą dieną Lietuvos atstovas „Hearthstone“ čempionato atkrintamosiose varžybose įveikė dar du Europos gigantus, tačiau iki kito etapo turnyre Džiugui pritrūko vienos pergalės. Tą dieną žaidėjas sulaukė pasiūlymo prisijungti prie didžiausios Lietuvos eSporto organizacijos „Gameplay DNA“, o Vilnius dar labiau įtvirtino savo vardą, kaip Baltijos šalių elektroninio sporto sostinė.
2017-aisiais Lietuvos sostinėje jau suplanuoti ir patvirtinti dar du oficialūs „Hearthstone“ turnyrai: Rugsėjo 2-3 dienomis vyks „HCT“ pasaulio čempionato atkrintamosios varžybos, kur dėl teisės laimėti 100 tūkstančių eurų atvyks susikauti turnyro dalyviai. Tai vienintelė patvirtinta varžybų vieta Baltijos šalyse, tad organizatoriai tikisi tiek vilniečių, tiek dalyvių iš Latvijos bei Estijos.
Rugpjūčio antrojoje pusėje taip pat startuos ir atrankinės varžybos į Vilniuje „GameOn“ metų vykstančios „KSU Hearthstone taurės“ varžybas, kuriose numatomas daugiau nei 800 eurų vertės prizinis fondas.
„Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su tokiu partneriu kaip Kazimiero Simonavičiaus Universitetas. Šiuo metu Lietuva išugdo gausybę eSporto talentų, tačiau neišvystyta šios srities infrastruktūra neleidžia išnaudoti jų pilno potencialo. Šalyje itin trūksta profesionalių eSporto vadybininkų ir trenerių, kurie leistų organizacijas pakylėti į aukštesnį lygį, tad universiteto dėmesys šiai sričiai yra išties sveikintinas dalykas“, – naujai paskelbtu bendradarbiavimu džiaugėsi „GameOn“ renginio koordinatorius Ridas Bušmanas.
Pagrindiniai turnyro rėmėjai, Kazimiero Simonavičiaus Universiteto atstovai, džiaugiasi tokia iniciatyva ir sako, jog tai yra viena iš greičiausiai augančių industrijų, tad eSporto nereikėtų nuvertiniti ir Lietuvoje.
„Kompiuterinių žaidimų ir eSporto kultūra Lietuvoje yra suvokiama kiek stereotipiškai, neretai nuvertinama, tačiau tai yra intelektuali veikla, reikalaujanti ne tiek fizinių, kiek intelektualinių sugebėjimų. Didžiojoje Britanijoje šiais metais sukurta pirmoji eSporto studijų programa, todėl Kazimiero Simonavičiaus universiteto studentų iniciatyva organizuoti žaidimų turnyrus, taip sukuriant erdvę, kurioje žaidėjai galėtų susitikti gyvai, kur burtųsi ir žaidėjų bendruomenė, yra puikus žingsnis keisti nusistovėjusius stereotipus. Be to, eSporto industrija yra viena greičiausiai augančių industrijų pasaulyje, pritraukianti dešimtis milijonų žiūrovų, statomi specialiai e-sportui skirti stadionai, kuriami televizijos kanalai, todėl neturėtume jos nuvertinti ir Lietuvoje“, – pasakojo KSU kancleris Darius Verbyla.
„KSU Hearthstone taurė“ sukvies iki šiol didžiausią šio žaidimo gerbėjų ir entuziastų būrį. Turnyro formatą kūrėme besikonsultuodami su profesionaliais žaidėjais, atsižvelgėme į jų poreikius, atsiliepimus, taigi jis leis kiekvienam įsilieti į žaidimo žaismą ir atmosferą. Turnyro metu galėsime stebėti, kaip lanksčiai ir produktyviai apjungiamas virtualaus ir gyvo renginio turinys, suteikiama naujų spalvų paties renginio atmosferai. Tikimės, kad kiekvienas „GameOn“ dalyvis, kuris žais Hearthstone turnyre, o galbūt tik stebės ir palaikys savo draugus, ras naujų bendraminčių, pasidalins ne tik žaidimo sugebėjimais, bet ir savo patirtimi“, – plačiau apie turnyrą pasakojo jį organizuojantis „E Sports Lab“ vadovas Aurimas Skruodis.
Pats turnyras susidės iš trijų dalių – finalinį turnyro etapą žaidėjai galės pasiekti nugalėję varžovus virtualioje erdvėje rugpjūčio 19-ąją dieną, arba nukovę priešininkus pirmąją „GameOn“ renginio dieną, rugsėjo 16-ąją, o sekmadienį 16 stipriausių „Hearthstone“ žaidėjų paskutinį kartą susigrums dėl didesnio nei 800 eurų vertės prizinio fondo.