Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2013 08 05

Intriga: kas aukcione pardavė Pasaulio pokerio čempiono Jamie Goldo trofėjinę apyrankę?

Pasaulio pokerio čempionas Jamie Goldas dievagojasi, kad nieko nežino apie tai, kas, kodėl ir kaip viename aukcione pardavė 2006 metais jo laimėtą Pasaulio pokerio serijos (WSOP) apyrankę. Tačiau faktas tas, kad trofėjų neseniai įsigijo nežinomas pirkėjas, nepagailėjęs už papuošalą pakloti 65 725 dolerių.
Jamie Goldas
Jamie Goldas / WSOP nuotr.
Temos: 1 Apyrankė

120 ramų sverianti, balto ir geltono aukso apyrankė inkrustuota septyniais karatais įvairiaspalvių deimantų, J.Goldui atiteko 2006 metais, kuomet jis įveikė 8 773 varžovus didžiausiame visų laikų WSOP pagrindiniame turnyre ir iškovojo Pasaulio pokerio čempiono titulą. Tą kartą šis titulas buvo vertas 12 milijonų dolerių. 

Tačiau ar gali būti, kad amerikietis jau išleido milžinišką laimėjimą? Prieš keletą dienų, minėta apyrankė atiteko naujajam savininkui, kuris ją nusipirko viename iš Čikagos aukcionų. Neįvardintas kolekcionierius už papuošalą nepagailėjo 65 725 dolerių. 

„Aš tikrai nepaskelbiau apie tai, kad noriu parduoti apyrankę. Niekuomet neturėjau netgi tokios minties. Tai, kas įvyko labai liūdna, norėčiau, kad tai nebūtų įvykę. Tačiau tai priklausė ne nuo manęs ir aš neprisidėjau prie šios istorijos. Aš ir mano teisininkų komanda šiuo metu aiškinamės kas įvyko“, – žurnalo „Bluff“ korespondentams pasakojo pasaulio čempionas. 

Internautai ir pokerio žurnalistai kraipo galvas nesuprasdami, kas vyksta. Ar aukcione parduota netikra apyrankė? Ar J.Goldas trofėjų kažkam pardavė jau anksčiau? O gal J.Goldo bičiulis Crispinas Leyseris, 2006 turėjęs 50 procentų čempiono akcijų, nusprendė papildomai užsidirbti?

Norite pirmieji sužinoti svarbiausias pokerio pasaulio naujienas? Prisijunkite prie mūsų socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“ – „15min Pokeris“ ir @Pokeris15min

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos