Las Vegasas nerimauja. Pramogų pasaulyje atsirado grėsmingas konkurentas, kuris gali sukelti nemažai problemų. Neseniai tūkstančiai Madrido „Real“ gerbėjų visame pasaulyje pasižadėjo vesti Jungtinėse Arabų Emyratuose. Kiti ten pat jau pradėjo planuoti švęsti savo mergvakarius, bernvakarius, jubiliejus ir gimtadienius. Ir visi šitie sprendimai priimti per kelias paskutines dienas. Kas gi išprovokavo šią karštligę?
Klubo Madrido „Real“ prezidentas Florentinas Perezas praėjusį ketvirtadienį stadione Santiago Bernabeu pristatė savo naująjį projektą. Pasak F.Perezo, „tai įkvėpiantis projektas, kuris suteiks galimybę suvienyti pasaulio kultūras futbolo dėka, kuris yra neatsiejama daugelio žmonių visame pasaulyje kasdieninio gyvenimo dalis.“
„Real Madrid Resort Island“ bus pastatytas JAE dirbtinėje saloje Ras Al-Khaimah, emyratų šiaurėje, ir siūlys klientams prabangų laisvalaikį, pažymėtą Madrido „Real“ ženklu. Salos svečiams bus pasiūlyti penkių žvaigždučių viešbutis su vasarnamiais pakrantėje, atrakcionų parkas, komandos muziejus, daugybė sporto kompleksų, jachtų prieplauka, holografinis šou, atkuriantis Madrido „Real“ įvarčius ir vienintelis pasaulyje į jūrą atsiveriantis pusmėnulio formos stadionas.
„Madrido „Real“ visada egzistuos pagrindiniame pasaulio regione“, – pasakė Florentino Perezas. Karališkojo klubo prekės ženklas dar labiau įsitvirtins Artimuosiuose Rytuose ir Azijoje paskolindamas savo vardą 1 milijardą JAV dolerių kainuojančiam pramogų kompleksui. Projektą, kurį taip pat parems JAE valdžia, planuojama įgyvendinti iki 2015 metų sausio mėnesio.
Klubo nuotr./Planuojama, kad tai bus vienintelis stadionas pasaulyje, kurio viena pusė žvelgs į jūrą. |
Madrido „Real“ prekės ženklas yra vienas iš populiariausių ir labiausiai vertinamų ženklų pasaulyje. Žmonės gali kritikuoti Florentino Perezą už jo, kaip sporto valdininko gabumus, bet dėl jo verslo ir rinkodaros gabumų jam niekas negali papriekaištauti. Madrido „Real“ yra klubas numeris 1 pasaulyje pagal gerbėjų skaičių. Nepaisant to, kad šis klubas paskutiniu metu nelaimi daugiausia titulų, geriausias pagal Tarptautinę futbolo istorijos ir statistikos federaciją (IFFHS) XX amžiaus klubas atneša daugiausia pelno ir turi daugiausia gerbėjų socialiniuose tinkluose „Facebook“ bei „Twitter“.
Madrido „Real“ prekės ženklas tikrai gerai reklamuojamas ir pateikiamas, nors komandos įvaizdžio atžvilgiu kartais elgiamasi kitaip. Pavyzdžiui, pradėdami įgyvendinti tokius projektus, kaip šis pramogų kompleksas, „karališkojo“ klubo vadovai griebiasi visų įmanomų informacijos sklaidos būdų, nors per spaudos konferencijas arba interviu po rungtynių, kartais po nesėkmių Jose Mourinho draudžia kalbėti žaidėjams.
Atrodo, kad Florentino Perezas tam pritaria, nes kitaip tai, kas įvyko po rungtynių prieš „Villarreal“ ir šeštadienį po mačo prieš „Real Sociedad“, nebūtų atsitikę. Kaip jau skaitėte 15min.lt, nei J.Mourinho, nei kas kitas iš Madrido „Real“ nepasirodė spaudos konferencijoje po skandalingo mačo praėjusį trečiadienį. Tokiu būdu Mourinho parodė savo nepasitenkinimą rungtynių teisėju Paradasu Romero. Ir nors šeštadienį rungtynės prieš „Real Sociedad“ praėjo ramiai, Jose Mourinho vėl po mačo nepasirodė spaudos konferencijoje tokiu būdu nubausdamas niekuo dėtus aistruolius ir žurnalistus.
Laimei, šis J.Mourinho boikotas greitai pasibaigs, nes šeštadienį buvo pranešta, šią savaitę J.Mourinho ir Sami Khedira dalyvaus spaudos konferencijoje prieš rungtynes su Nikosijos „Apoel“. Nors, tiesą sakant, daugeliui Madrido „Real“ aistruolių nesvarbu, kalba žaidėjai ar ne, jei visus atsakymus jie jiems pateikia savo žaidimų aikštėje.
Grįžtant prie „Real Madrid Resort Island“ temos, Ispanijos žurnalistai sako, kad šis pramogų kompleksas yra puiki galimybė „karališkojo“ klubo aistruoliams pasilinksminti ir pasimėgauti savo laisvalaikiu, nes būna dienų kai komandos žaidimas negali jiems pasiūlyti to paties. O ką manote jūs?