Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 06 17

Keturių dešimtmečių draugystė baigta – „McDonald's“ neberems olimpinių žaidynių

JAV greito maisto restoranų tinklas „McDonald's“ nusprendė nutraukti savo sutartį su Tarptautiniu olimpiniu komitetu (IOC), kuri pasirašyta prieš daugiau nei 40 metų.
„McDonald's“ restoranas
„McDonald's“ restoranas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kompanija taip nusprendė dėl padidėjusių kaštų bei mažėjančių olimpinių žaidynių TV reitingų. Dabartinė „McDonald's“ ir IOC sutartis galiojo iki 2020 metų Tokijo olimpiados, tačiau kompanija nusprendė sutartį nutraukti anksčiau.

Pranešama, kad „McDonald's“ nori sumažinti tokias išlaidas ir vis labiau investuoja į maisto kokybę, restoranų aplinką ir aptarnavimą bei užsakymus į namus, kad susigrąžintų klientus JAV. Didelė greito maisto tinklų konkurencija sumažino „McDonald's“ pardavimus.

Kompanija pirmą kartą su olimpinių žaidynių rėmimu susidūrė 1968 metais, o nuo 1976-ųjų buvo oficiali IOC partnerė, viena didžiausių rėmėjų. „McDonald's“ bus matomi per 2018 metų Pjongčango žiemos žaidynes, tačiau ne kaip IOC, o vietiniai žaidynių partneriai.

Kompanija per kiekvieną ketverių metų olimpinį ciklą IOC sumokėdavo apie 25 mln. JAV dolerių. Deryboms tarp organizacijų artimi šaltiniai „Reuters“ teigė, kad IOC noras buvo paramą kone padvigubinti – nuo 100 iki 200 mln. dolerių per ketverių metų olimpinį ciklą.

„McDonald's“ sprendimas atspindi nuo 2008 metų prasidėjusią tendenciją, kai didelės kompanijos geriau partneriais pasirenka pačius atletus arba konkrečias valstybes nei patį IOC. Išskirtiniai olimpinių žaidynių rėmimo sandėriai nebeturi tokios didelės reklaminės naudos.

Prie to prisideda ir nuo 2008 metų Pekino žaidynių pradėjusi trauktis TV rinka. 2016 metų žaidynėse Rio daugybė paprastų žiūrovų ir sporto sirgalių rinkosi „Twitter“ ir „Facebook“. Skaičiuojama, kad 2016 metų žaidynės Rio pritraukė 8,6 proc. mažiau TV žiūrovų Jungtinėse Valstijose nei 2012 metų žaidynės Londone.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos