Būrys Lietuvą garsinančių sportininkų šią savaitę įrodė, kad šventinės nuotaikos sugadinti negali net pandemija.
„Visi jau spėjo priprasti, kad tai kas buvo normalu – jau nebėra. Tačiau nors ir negalime svarbių progų paminėti būdami kartu, tai nereiškia, kad nėra būdų parodyti bendrystei. Entuziazmo netrūko niekam – nei ką tik dvigubą rankos operaciją patyrusiam B.Vanagui, nei man pačiai – ir aš nėriau į vandenį su D.Rapšiu“, – džiaugiasi „Lietuvos fano iššūkį“ iniciavusio prekės ženklo „Audimas“ Marketingo vadovė Roberta Šemetaitė.
Socialiniuose tinkluose mirgėjo įvairiausi sugebėjimai – pasiruošimą Dakarui demonstravęs lenktynininkas Benediktas Vanagas viena ranka pakeitė visureigio ratą, o plaukikas Danas Rapšys nusprendė išbandyti save po vandeniu. Nacionalinis rekordininkas paniro ir nekvėpavęs išbuvo minutę keturiasdešimt sekundžių – tiek trunka „Tautiška giesmė“.
„Norint ilgai išbūti nekvėpavus, svarbiausia susikaupimas. Bet kad būtų dar įdomiau, su manim nėrė ir Roberta. Taip norėjome pamatyti, kiek skiriasi plaukiko profesionalo ir mėgėjo galimybės“, – teigia D.Rapšys.
Apie iššūkį paskelbęs sveikuolis Simonas Dailidė taip pat nardė, tačiau netgi ledinėje eketėje. Tinklininkės Vytenė Vitkauskaitė ir Karolė Virbickaitė neapsiribojo tinklinio įgūdžiais ir parodė, kad mušinėjant kamuolį galima atlikti net ir akrobatinius triukus.
Bendruomenės „Už 7 Marių“ vedliai, sveikos gyvensenos ir sporto treneriai Alanas Dzeranovas ir Marius Staniulis į iššūkį pažiūrėjo dar kitaip. Anot A. zeranovo, tėvynė ir šeima jam – didžiausios vertybės, todėl į iššūkį įtraukė ir mažuosius Lietuvos fanus: vaikus Asparą, Aurėją ir jaunėlę Atėnę. Su jais atsispaudimus su šuoliais darė ir A.Dzeranovo žmona Agnė. O M.Staniulis iššūkio metu pasidalijo nostalgiškais Lietuvos pajūrio vaizdais.
Diskgolfo čempionė Mireta Jurgelevičiūtė žiūrėjo, kiek sėkmingų metimų į krepšį iš eilės galima atlikti per tokį trumpą laiką. Badmintonininkas Kęstutis Navickas mušinėjo rakete kamuoliuką. Iššūkis pasiekė net JAV – eidamas Denverio gatvėmis, skambant Lietuvos himnui, kamuolį ant piršto suko ir krepšininkas Martynas Pocius.
Šventinę kovo 11-osios savaitę iniciavo lietuviškas prekės ženklas „Audimas“, taip pat pristatęs specialiai šiai progai sukurtus marškinėlius. Tačiau „Lietuvos fano iššūkis“ – ne vienintelė šios savaitės iniciatyva, kuria prekės ženklas stengėsi palaikyti šventinę dvasią. Virtualią darbuotojų bei sekėjų realybę praskaidrino ir šiai ypatingai istorinei datai sukurti nemokami pokalbių fonai.
Visus sportininkų filmukus rasite čia.