Lietuvos rankinio čempionų atsinaujinimą lydi ambicingi planai

Vilniaus VHC „Šviesos“ rankinio klubas atsinaujina – komanda keičia logotipą, pavadinimą, pristato naujus partnerius ir planuoja ambicingus tikslus.
Vilniaus  VHC „Šviesa“
Vilniaus VHC „Šviesa“

Naujuoju komandos generaliniu rėmėju tapus Tolimojo keleivinio transporto kompanijai TOKS, daugkartinių šalies rankinio čempionų klubo pavadinimas tapo VHC „Šviesa-TOKS“.

„Su TOKS sudarėme ilgalaikę trejų metų sutartį ir tikimės, kad šis bendradarbiavimas padės pasiekti keliamus strateginius tikslus. Netolimoje ateityje norime žengti kelis žingsnius į priekį Europoje, turime ambiciją steigti akademiją, kartu su partneriais ir Vilniaus miesto savivaldybe ieškoti galimybių turėti infrastruktūrą, kuri taptų klubo namais“, – sakė vienas iš klubo dalininkų Raimondas Maldžius.

Pasak jo, artimiausi darbai – klubo valdymo struktūros atnaujinimas, strateginių tikslų sukonkretinimas iki 2030 metų.

„Norime plėsti veiklos sritis populiarinant rankinį ir garsinant Vilnių, – pabrėžė R.Maldžius. – Norime turėti ne tik naujus namus, bet ir akademiją, o pačioje viršūnėje – stiprią vyrų komandą, kuris žaistų EHF taurės grupių etape“.

„Nesame abejingi sportui, todėl nusprendėme prisidėti prie pastarųjų metų čempionų naujų tikslų įgyvendinimo, – sprendimą tapti rankinio klubo VHC „Šviesa“ partneriais pakomentavo TOKS generalinis direktorius Arūnas Indrašius. – Čempioniški tikslai – mums pakeliui.“

Klubas VHC „Šviesa“ klubas įkurtas 2002 m. Jis yra 2021, 2022, 2023 ir 2024 metų Lietuvos čempionas. Anksčiau ši komanda po tris sykius yra iškovojusi šalies pirmenybių sidabro ir bronzos medalius.

„Šviesos“ rankininkai keturis kartus iškovojo LRF taurę, o taip pat savo kolekcijoje turi 2021 metų Baltijos lygos sidabro ir 2022 metų bronzos medalius. 2019 metais „Šviesa“ žaidė EHF Iššūkio taurės TOP-16 etape.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis