Pati sudėtingiausia regata startavo spalio mėnesį Alikantėje (Ispanija) ir finišuos Švedijoje 2015 m. birželio pabaigoje ar net liepą. Per šį laikotarpį septynios jachtos įveiks devynis etapus, aplankys beveik visus žemynus.
Roko Milevičiaus startus su Nyderlandų komanda „Brunel“ sekantys buriavimo mėgėjai antrojo etapo metu ne kartą griebėsi už galvos. Iš pradžių, kai prie Mauricijaus vieni Roko ir jo komandos varžovai – „Team Vestas Wind“ – užplaukė ant didžiulio rifo ir sudaužė jachtą. Jiems kol kas lenktynės baigtos.
Vėliau, kai jau Ozmūzo sąsiauryje, dėl nuolat besikeičiančio vėjo, Rokas ir „Brunel“ tai išsiverždavo į pirmą poziciją, tai praleisdavo į priekį Kinijos „Dongfeng“ komandą. Vistik paskutinę nemigo naktį, pasikeitus vėjo krypčiai darant posūkį, greitesni ir išmanesni buvo Rokas ir jo komanda – likus mažiau nei 100 jūrmylių išsiveržė į priekį ir išlaikė persvarą iki Abu Dabio.
Kovoja dėl kiekvieno taško
Kadangi galutinis „Volvo Ocean Race“ nugalėtojas paaiškės susumavus per visus 9 etapus surinktus taškus, buriuotojai tiesiog dantimis kovoja dėl kiekvienos pozicijos. O juo labiau - dėl pirmos.
„Čia yra profesionalų varžybos, o ne olimpiada, lenktynėms metami dideli pinigai (komandos biudžetas iki 15 mln. eurų), todėl tikslas aiškus – nugalėti, o ne tik dalyvauti“, – sakė Lietuvos buriuotojų sąjungos vadovas Naglis Nasvytis.
Interviu Vilniaus oro uoste
Trumpam į Lietuvą parskridusį Roką Milevičių Vilniaus oro uoste pasitiko draugė Erika ir pulkelis buriavimo entuziastų. Buriuotojas su savo šeima Kaune sutiks Kalėdas, susitvarkys dokumentus JAV vizai gauti ir išskubės atgal į Abu Dabį. Ten sausio 1 d. vyks parodomosios lenktynės žiūrovams „In-Port Race“. Po to prasidės trečiasis etapas, kuris, Roko žodžiais tariant, bus toks pat sunkus – reikės gaudyti vėją. Tarpinis finišas – po mėnesio Kinijoje.
Interviu su Roku – šioje filmuotoje medžiagoje: