Seimo nariui priminta, kad prasidedant kiekvienam olimpiniam ciklui, LTOK generalinės asamblėjos sesijoje yra patvirtinamas ketverių metų LTOK veiklos projektas, kurio įgyvendinimui kiekvienais metais tvirtinama veiklos programa ir biudžetas.
Siekiant užtikrinti sportininkų deramą pasirengimą olimpinėms žaidynėms yra parengiamos ir Lietuvos sportininkų rengimo ir dalyvavimo kiekvienose olimpinėse žaidynėse programos, kurios tvirtinamos Kūno kultūros ir sporto departamento prie Lietuvos Respublikos vyriausybės generalinio direktoriaus įsakymu bei LTOK vykdomojo komiteto nutarimu.
Šie dokumentai atspindi didžiąją dalį Ligito Kernagio prašomų išsamių duomenų. LTOK norėjo atkreipti dėmesį, kad tai yra atskirais leidiniais išleidžiama ir sporto bei olimpinio judėjimo reikalais besidominčiai visuomenei lengvai prieinama informacija. Taip pat Seimo nariui priminta, kad LTOK negauna jokių lėšų iš valstybės biudžeto.
Taip pat akcentuota, kad LTOK generalinei asamblėjai pateikiamų finansinių ataskaitų rinkiniai kiekvienais metais yra audituojami. Visos nepriklausomo auditoriaus pateiktos išvados besąlygiškai teigia, jog „ataskaitos visais reikšmingais atžvilgiais teisingai pateikia LTOK finansinę būklę kiekvienų metų pabaigai ir tą dieną pasibaigusių metų finansinius rezultatus, vadovaujantis Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais, reglamentuojančiais buhalterinę apskaitą ir finansinių ataskaitų sudarymą.“
Palankiai LTOK veiklą įvertino ir 2012 m. birželio mėnesį LTOK tarptautinį auditą atlikę Tarptautinio olimpinio komiteto (TOK) bei Europos olimpinio komiteto atstovai.